Internetikeskkond Yahoo tõusis neljandas kvartalis kasumisse, kuid käive vajus 4 protsenti, vahendab Wall Street Journal.
Ettevõtte tulemustest võib välja lugeda paranevat reklaamiturgu. Otsingumootoriga seotud reklaam paranes kolmanda kvartaliga võrreldes, kuigi aasta varasemaga võrdluses jäi sealt tulenev reklaamikäive siiski 15 protsenti madalamaks. Otsingutulemustest sõltumatu reklaam vähenes aastatagusega 1 protsendi võrra, mis on oluline paranemine kolmanda kvartali 8protsendilisest kukkumisest.
Yahoo teenis neljandas kvartalis 153 miljoni dollari suuruse kasumi ehk 11 senti aktsia kohta. Aasta tagasi samal perioodil pidi ettevõte võtma vastu 303 miljonilise kahjumi, kui kajastas enam kui 500 miljoni dollari eest varade mahakandmisi ja koondamistasusid. Neljanda kvartali käive vajus 4 protsenti 1,73 miljardi dollarini, samas kui kolmandas kvartalis kukkus käive 12 protsenti.
Seotud lood
Erakapitalil põhinev investeerimisfirma Silver Lake on kahe asjaga seotud inimese sõnul kaalumas ülevõtmispakkumise tegemist internetifirmale Yahoo! Inc.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.