Eesti Toiduainetööstuse Liidu poolt korraldatavale “Eesti Parim Toiduaine 2010” tootekonkursile esitati Eesti toidutootjate poolt kokku 112 toodet 27 ettevõttelt, nendest 27 on lihatooted, teatas liit.
„Fakt, et selleaastasel uudistoodete konkursil osaleb 25 toodet enam kui möödunud aastal, näitab, et sõltumata väga keerulisest olukorrast turul, toiduainetööstuses elu käib. Meie ettevõtted suudavad vaatamata arengutele, kus tarbijate ostuotsuseid mõjutab aina rohkem hind, investeerida tootearendusse ja pakkuda inimestele uusi huvitavaid maitseid,“ kommenteeris käimasolevat tootekonkurssi toiduliidu juhataja Sirje Potisepp.
23. ja 24. märtsil valib hindamiskomisjon välja alagruppide võitjad, mis osalevad omakorda „Eesti Parim Toiduaine 2010“ valimisel. Komisjon hindab tooteid järgnevates kategooriates: pagari- ja kondiitritooted (5 toodet), lihatooted (27 toodet), kastmed (13 toodet), piimatooted (20 toodet), puu-ja köögiviljatooted (7 toodet), valmistoidud (15 toodet). Kokku hinnatakse kahe päevaga 87 toodet 22-lt ettevõttelt.
12 liikmelisse hindamiskomisjoni kuulub Tallinna Tehnikaülikooli Toiduainete Instituudi pedagooge, veterinaar- ja toiduameti ning tarbijakaitse esindajaid, toitlustamisega tegelevate õppeasutuste pedagooge, ajakirjanikke, kokki.
Kuldmärkide valimine toimub 7.aprillil, mil valitakse võitjad alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide kategoorias ning „Parim Toit Tervisele“ tootegrupis (10 toodet).
Parimate väljakuulutamine toimub 27.aprillil IV Toiduainetööstuse aastakonverentsil.
Konkursil selgitatakse välja ning autasustatakse kuldmärgiga “Eesti Parim Toiduaine 2010”, “Eesti Parim Toit Tervisele 2010”, „Eesti Parim Mitte-alkohoolne Jook“ , „Eesti Parim Alkohoolne Jook 2010“, hõbemärgi pälvivad alagruppide parimad uued tooted. Samuti selgitati välja “Parim Toode Lõuna – Eesti väikeettevõttelt” ja konkursil tuuakse välja ka äramärgitud tooted ja tooted, mis saavad eriauhinnad toiduliidu koostööpartneritelt.
Seotud lood
Eesti parim toiduaine 2009 on ELA
sajaprotsendiline mitmeviljasai ASilt Leibur, selgus tänasel toiduainetööstuse
aastakonverentsil.
Eesti Toiduainetööstuse Liidu „Parima
Toiduaine“ konkursil valiti kolme päeva jooksul toimunud hindamisel
tootegruppide parimad toiduained.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.