Yahoo ja Nokia teatasid täna, et ühendavad jõud mobiilsete internetiteenuste pakkumiseks, sooviga tõhustada konkurentsi rivaalide nagu Google ja Apple vastu.
Alates 2010. aasta teisest poolest saab Yahoost eksklussiivne e-kirjade teenuste pakkuja Nokia telefonidel ning Nokia pakub omakorda kaarte ja navigatsioonisüsteeme Yahoole, vahendab Reuters.
Pressikonverentsil New Yorkis rõhutasid ettevõtted teenuste ampluaa laiendamist arenevatel turgudel klientidele, kes kasutavad peamiselt mobiiltelefoni Internetis surfamiseks. Nokia omab mitmel areneval turul juhtpositsiooni, kuid endiselt pole maailma suurim mobiiltelefonide tootja kasvada Põhja-Ameerikas.
Nokia tegevdirektori Olli-Pekka Kallasvuo sõnul võib tihe koostöö Yahooga tuua just murrangu Ühendriikide turul. „Asukoht, kaardid ning navigatsioon pälvivad üha rohkem tähelepanu ning leiavad aina rohkem kasutajaid Ühendriikide turul,“ ütles Kallasvuo. „See on üks samm, mille me astume, et tugevdada enda positsiooni USA-s.“
Mobiilteenuste osakaal on viimaste aastatega oluliselt kasvanud pärast selline firmade nagu Google ja Apple turuletulekut. Nokia on viimase paari aastaga enam kui 10 miljardit dollarit investeerinud enda äriklassitelefonide ning internetiteenuste arendamiseks. Sarnaselt on Yahoo kaotanud palju kliente Google’ile, kelle Android operatsioonisüsteeme kasutavad teiste seas ka Motorola ja HTC.
Keskpäevaks püsis USA aktsiaturgudel Nokia aktsia hind muutumatuna 10,07 dollari peal ning Yahoo aktsia hüppas 1,9% 15,76 dollarini.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Kuus aastat pärast seda, kui Yahoo kulutas üle miljardi dollari saamaks Alibaba Group Holdingus suurimaks aktsionäriks, kaalub Hiina internetifirma praegu omaniku ülevõtmist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.