Maailma mastaabis võiksid olla linna piiridel suured jaekaubanduse struktuurid, kuna need eeldavad suuri autode vooge, kuid Tallinna puhul võib see probleem olla.
"Kaubandusturul kindlasti on veel ruumi uue keskuse jaoks. Tõsi küll, et mitte täna ja mitte tänaste jaekaupmeeste tulemuste ja müügitasemete juures, eks meil kõigepealt on vaja masu üle elada ja sealt välja astuda ja sammuke ülespoole tulla," rääkis Remmelkoor.
"Maailma mastaabis võiksid olla linna piiridel ja linna ümbritsevate ringteede juures suured jaekaubandus struktuurid. Aga need eeldavad päris aktiivset linnadevahelist liiklust ja suuri autode vooge, mis minu hinnangul võivad Tallinna puhul olla problemaatilised suurte keskuste vajalike kliendivoogude tekitamiseks," tõdes ta ja lisas, et seetõttu kaldun arvama, et see potentsiaalne kaubanduspind peaks pigem tekkima siiski kesklinnale lähemal.
"Selge on see, et seni, kuni Tallinna kesklinnale oluliselt lähemal asuvad kaubanduskeskused pole taastanud neid tasemeid, mis olid või võiks olla kasumlikud, on linnast väljas asuvate edukate keskuste käivitamine kindlasti väga suur väljakutse," märkis Remmelkoor.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Trigon Capitali planeeritav Baltimaade suurim kaubanduskeskus Gate Tallinn liigub ettevõtte omaniku Joakim Heleniuse sõnul kenasti edasi ning selle esimene osa valmib 2012. aasta kevadel.
Eesti kaubandus läheb edasi keskuste laienemisega, kuid väga mastaapse kaubanduspargi tulekut, mis pole seotud hulgikaubandusega, vaid jaekaubandusega, on raske uskuda, ütles Ülemiste Keskuse juht Guido Pärnits.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.