Premia Foodsi 2. kvartali käibetulemused olid ettevõttele ootuspärased, ütles Premia Foodsi juht Kuldar Leis, kes kiitis, et käibekasv 11,1% oli arvestades erinevatel turgudel valitsevaid olusid kindlasti tubli saavutus.
Oma panuse andis sealjuures käibe kasvule ka OOO Hladokombinat No 1 ost ning näitajate konsolideerimine alates maikuust, viitas Leis.
"Aasta teise poolde jääb 3.kvartal, millesse jääb ka juulikuu, mis jäätisemüügiks on ajalooliselt olnud hea aeg ning ka sel aastal on juulikuu alanud kõigil sihtturgudel hästi," möönis juht. Muuhulgas märkis ta, et 13.juulil püstitati ka müügirekordi, müües jäätist ühe päevaga 2,026 miljoni krooni eest.
"Aasta teises pooles tasanduvad eeldatavasti ka meie Uusikaupunki tootmisüksuses toimunud tulekahju mõjud, kuid endiselt kõrge on toorkala hind, mis mõjutab tarbimist negatiivselt nii Soomes kui Eestis," lausus Leis. Ajalooliselt on aasta teine pool andnud 52-55% ettevõtte aastakäibest, lisas ta.
Uurides, millised ootused ja prognoosid on ettevõttel teiseks poolaastaks, jäi Leis napisõnaliseks. "Premia Foods annab endast maksimumi, et täita seatud eesmärke, kuid kuna Premia Foods ei ole avalikustanud oma ootusi NASDAQOMX Tallinna Börsile, ei saa me lähtuvalt börsireeglitest ka siinkohal tulevikku pikemalt kommenteerida," ütles ta.
Seotud lood
LHV analüütik Nils Vaikla ütles Äripäevale, et täna avaldatud Premia Foodsi 2. kvartali müügitulemused vastasid üldjoontes LHV ootustele.
Premia Foodsi teise kvartali käibeks kujunes 333 miljonit krooni, mida on eelmise aastaga võrreldes veidi üle kümnendiku enam.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.