Ma võin garanteerida, et ühel päeval olen ma Rikaste TOPi number üks, selle pärast ma igal hommikul üles tõusen, sõnas investeerimispankur Joakim Helenius.
Helenius on lubanud, et ühel päeval võidab tema Äripäeva Rikaste TOPi. "Kuid ma ei usu, et ma ka sel aastal oleksin lähedal TOPi võitmisele, kuna tabel põhineb eelmise aasta tulemustel," märkis ta.
"Kuid absoluutselt kindlasti tuleb see aasta, kui ma olen Rikaste TOPi number üks – seda võin ma garanteerida. Selle pärast ma igal hommikul üles tõusen," ütles ta naerdes.
"Enamus TOPi firmad olid mullu taastumas, aga kui ma peaksin arvama võitja, siis ma pakuks õnnelikke Tallinki poisse," ennustas Helenius. Ta mainis ka BLRTd, kuid lisas, et neil oli mullu raske aasta.
Heleniuse sõnul läheb huvitavaks siis, kui ettevõtted on tõeliselt taastumas ning nad hakkavad taas korralikke kasumeid näitama. "Kuid seda peab ootama veel aasta või paar," märkis ta.
Samas ei osanud Helenius arvata, kas ta on tänavu tabelis ülespoole roninud või langenud. "Eelmine aasta oli minu jaoks raske, kuid ma ei tea, kui raske see teise jaoks oli. Kui ma pean arvama, siis pigem usun, et olen tabelis pigem natuke kukkunud kui tõusnud – kuid ma tõesti ei tea," märkis investeerimispankur.
Sel reedel, 24. septembril avaldab Äripäev järjekordse Rikaste TOP 500, mis on juba üheksas. Lugejatel on võimalus Äripäeva veebilehel pakkuda välja, kes on selle aastal Eesti esirikas.
Seotud lood
OG Elektra nõukogu esimees Oleg Gross usub, et tänavu tõuseb ta Äripäeva Rikaste TOP 500 kuue koha võrra ülespoole 29ndaks, kuid võitjaks pakub ta Fjodor Bermani.
Et ausalt rikkaks saada tuleb õigel ajal, õiges kohas, õiges perekonnas sündida, õiges koolis käia ja õigeid inimesi tunda, sõnas majandusteadlane Heido Vitsur.
Praegu võib saada rikkaks ka nullist, kuid siis peab olema kas hea know-how ja sotsiaalvõrgustik või head tooted, märkis sotsioloog Andrus Saar.
Firma väärtus seisneb tuleviku väljavaadetes, mitte mineviku kasumites, kommenteeris KPMG Baltics finantsnõustaja Virgo Süsi Rikaste TOPi koostamise metoodikat.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele