50 Põhjamaade lootustandvama start-up ettevõtjate nimekirja Nordic Venture 50+ seas on ka seitse eestlaste ettevõtmist.
Nordic Venture 50+ hõlmab endast kõige lubavamaid regiooni start-up ettevõtteid keskkonnatehnoloogia, loodusteaduse ning info- ja telekommunikatsiooni tehnoloogia alal.
Ettevõtjate esindajad teevad novembri algul ettekande oma tegevusest rahvusvaheliste riskikapitalistide, korporatiivsete investorite ja strateegiliste äripartnerite ees.
Eestlaste start up-id:Fits.me virtuaalne proovikabiin - asukoht Tallinn, juht Heikki Haldre
Fits.me virtuaalne riietusruum lubab lahendada ühe suurema probleemi e-kaubanduses, suurendada kaupmeeste müüginumbreid ja vähendada kulusid dramaatiliselt.
TaxiPal – Tallinn, Raoul Järvis
TaxiPal on auhindu saanud tasuta ja lihtne mobiilne taksoteenus, mis võimaldab euroliidus, USAs, rohkem kui 2000 linnas tellida taksoteenust
GrabCAD – Tallinn, Indrek Narusk
GrabCAD - inseneridele veebiraamatukogu ning teenusekeskkonna pakkuja
Sportlyzer – Tartu, Tõnis Saag
Sportlyzer - on tervisesportlastele mõeldud spordiveeb, mis võimaldab teha professionaalset treeningut läbi veebi kõigile.
Defendec OÜ – Tallinn, Jaanus Tamm
Pakub uut tüüpi kuluefektiivset innovaatilist traadita sensorite võrgutehnoloogiat ehk perimeetri jälgimise süsteemi, mis vähendab oluliselt opereerimiskulusid ning aitab turvata ja päästa inimelusid.
Genorama – Tartu, Indrek Kask
Genoramal on väljatöötatud lahendus DNA-kiipide lugemiseks laseri poolt esile kutsutud fluorestsentsi abil, mis võimaldab teha geenianalüüse, uurida mutatsioone ning geenide ekspressioonitaset.
crystalsol OÜ - Tallinn, Wolfgang Ressler
Uut tüüpi energia talletamiseks loodud unikaalne pooljuht-pulbri arendus ja tootmine.
Seotud lood
Tallinna Tehnikaülikoolist välja kasvanud Austria-Eesti idufirma Crystalsol sõlmis kaheksa miljoni euro suuruse investeerimislepingu, et jätkata painduva päikesepatarei arendamist.
Eile Kopenhaagenis toimunud Nordic Venture Forumil valiti kaks Eesti ettevõtet kümne firma sekka, mis pääsevad üle-euroopalisele Venture Foorumile.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.