Facebooki kaudu meie töötajat otsinud ei ole, küll aga vaadanud inimeste tausta, kuid kindlasti on ameteid, mille töötajate otsimiseks on sotsiaalvõrgustik sobilik, rääkis ASi G4S Eesti personalidirektor Eela Velström.
„Ei otsingukanaliks ta veel meil muutunud ei ole, kuid lisainfot kandidaatide kohta oleme küll vaadanud,“ ütles Velström. Ta usub, et Facebooki kaudu töötaja otsimine sõltub eelkõige ametikohast. „Selgelt võiks sealt otsida inimest, kes tegeleb näiteks uudsete turunduskanalitega, müük-turundusega, reklaamiga või sotsiaalvõrgustike mainekujunduse spetsialisti,“ loetes ta ning lisas, et viimastel on pea kohustus sotsiaalvõrgustikes ise kohal olla.
Kumb töötab paremini – kuulutus paberlehes või internetis? „See on väga erinev. Väga hästi töötab õigesse regionaalsesse ajalehte pandud kuulutus, kui tahame sinna piirkonda inimest. Aga kohtadel, kus tegu püsivatöötaja otsinguga nagu teenindusvaldkond – seal on kindlasti internet parem. Paberlehed ära kadunud ei ole, aga sealsed kuulutused on muutunud spetsiifilisemaks. Paberlehe kaudu otsitakse kas kõrge positsiooniga juhti või spetsiifilise valdkonna töötajat ja peab ütlema, et lehekuulutus tähtsustab seda kohta rohkem,“ vastas Velström.
Seotud lood
Tööandjad kasutavad üha rohkem värbamisel tutvumisvõrgustikke, mille abil saab kerge vaevaga konkursist välja sõeluda ropendajad, peoloomad, omasooiharad ja teised võimalikku võõristust tekitavad kandidaadid.
Tallinna Kaubamaja ei ole töötajaid otsinud Facebooki kaudu kuulutades, ettevõtte müügi- ja turundusdirektori Enn Pareli sõnul jääb see kanal selleks liiga kitsaks.
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.