• OMX Baltic0,97%296,85
  • OMX Riga−0,75%857,54
  • OMX Tallinn−0,19%1 939,43
  • OMX Vilnius1,38%1 146,27
  • S&P 500−3,46%5 268,05
  • DOW 30−2,5%39 593,66
  • Nasdaq −4,31%16 387,31
  • FTSE 100−0,38%7 883,22
  • Nikkei 225−2,96%33 585,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,45
  • OMX Baltic0,97%296,85
  • OMX Riga−0,75%857,54
  • OMX Tallinn−0,19%1 939,43
  • OMX Vilnius1,38%1 146,27
  • S&P 500−3,46%5 268,05
  • DOW 30−2,5%39 593,66
  • Nasdaq −4,31%16 387,31
  • FTSE 100−0,38%7 883,22
  • Nikkei 225−2,96%33 585,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,45
  • 26.12.10, 10:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta reklaamid 2010

Äripäeva reklaamiosakond tänab kõiki reklaamikliente ning soovib rahulikke jõule ja tegusat algavat aastat.
Traditsiooniliselt valis Äripäeva reklaamiosakond aasta parima reklaami.
Aasta lõpp tõi märgatava aktiivsuse ning loomulikult ka uusi ja huvitava lahendusega kampaaniaid, mistõttu kujunes otsustamine päris keeruliseks. Valisime busines-to-business-tüüpi reklaamide seast, mis Äripäeva veergudel vähemalt üks kord avaldatud. Võidureklaamides olid heas tasakaalus läbimõeldud kujundus ja sobiv kontekst.
Parima reklaami tiitli trükireklaami kategoorias võitis EMT (vt reklaami allpool). Mine tea, kas reklaami sõnum ka tõele vastab, aga igatahes paneb see mõtlema. Sõnum ja kanali valik olid head. usume, et ettevõte leidis endale palju ärikliente.
Teise koha võttis oma jõulise ja läbimõeldud reklaamiga Initec.
Kolmandaks tuli Tele2 reklaamiga "Klient on kuningas", mille sõnum on ehk liigagi lihtne, aga samas selge ja arusaadav. Tõenäoliselt on väikese eeltöö ära teinud ka kuningriiklased.
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele