Äripäeva reklaamiosakond tänab kõiki reklaamikliente ning soovib rahulikke jõule ja tegusat algavat aastat.
Traditsiooniliselt valis Äripäeva reklaamiosakond aasta parima reklaami.
Aasta lõpp tõi märgatava aktiivsuse ning loomulikult ka uusi ja huvitava lahendusega kampaaniaid, mistõttu kujunes otsustamine päris keeruliseks. Valisime busines-to-business-tüüpi reklaamide seast, mis Äripäeva veergudel vähemalt üks kord avaldatud. Võidureklaamides olid heas tasakaalus läbimõeldud kujundus ja sobiv kontekst.
Parima reklaami tiitli trükireklaami kategoorias võitis EMT (vt reklaami allpool). Mine tea, kas reklaami sõnum ka tõele vastab, aga igatahes paneb see mõtlema. Sõnum ja kanali valik olid head. usume, et ettevõte leidis endale palju ärikliente.
Teise koha võttis oma jõulise ja läbimõeldud reklaamiga Initec.
Kolmandaks tuli Tele2 reklaamiga "Klient on kuningas", mille sõnum on ehk liigagi lihtne, aga samas selge ja arusaadav. Tõenäoliselt on väikese eeltöö ära teinud ka kuningriiklased.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”