Juba mõnda aega on meil käibel euro ning hoolimata pidevatest sisemistest teisendustehetest maksmisel oleme suhteliselt rahulikult lülitunud ümber uuele rahale. Tegelikult pole see ainus muudatus, mis me ümber on toimunud - pöörakem pilk meid ümbritsevale digitaalsele maailmale.
Online-kommunikatsioon on viimastel aastatel muutunud nii palju, et mõistlik oleks läbi vaadata kogu ettevõtte kuvand veebis, et kasutajaskonnaga kaasaegselt suhestuda.
Digitaalsete võimaluste vaatenurgast on eesolev aasta suhteliselt aktiivne, seda ühelt poolt seetõttu, et ettevõtted suurendavad neid eelarveridu, mis on seotud internetiga, aga teisalt ka seetõttu, et meieni hakkavad jõudma mitmed uued trendid ja lahendused.
Näiteks Facebooki tehtud investeeringud lubavad arvata, et võime oodata selle võrgustiku võimaluste olulist suurenemist. Ka võrgustiku looja on öelnud, et Facebook on kõige enam lakkamatult arendatav suhtlusplatvorm. Viimasega antakse mõista, et portaalile tuleb mitmekülgset tehnilist lisa, mis võimaldab meil üha rohkem erinevaid veebitoiminguid teha Facebooki abil. Kuigi on mitmed võimalused veel entusiastide pärusmaa, saab jubapraegu oma veebileheküljele lisada mitmeid Facebooki arendatud komponente, nagu kommenteerimise väljad või jagamise nupud, mille kaudu on võimalik infot sotsiaalvõrgustikesse kiirelt jagada.
Oluline märksõna: mobiilne. Kindlasti on üheks märksõnaks ka mobiilsed seadmed, kuna nende aplikatsioonide tarbimine ning üldse mobiilsete seadmete kaudu interneti kasutamine on oluliselt suurenenud. Kui mõni aeg tagasi avastasid kõik ettevõtted, et nad peavad omama Facebooki lehekülge, siis usun, et sellel aastal leiavad nii mitmedki firmad mobiilsete seadmete kaudu personaalse tee inimesteni. Seega lisaks veebileheküljele ja sotsiaalvõrgustikele saab peagi harjumuspäraseks interneti kasutamine mobiilsete seadmete kaudu, mistõttu oleks hea, kui koduleheküljest oleks ka mobiiliversioon. Seega muutmist võib vajada ettevõtte veebikuvandi nii visuaalne, sisuline kui ka tehniline külg.
Arvan, et tuleks korraks leida aega, et vaadata erinevatele digitaalsetele väljunditele uue pilguga ning võtta uusi suundi.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.