Kampaania viis viimast nädalat on käivitunud. Minu jaoks on põhiline küsimus järgmise kahe nädala loogikas - kas seekordses kampaanias tõuseb esile ka mõni sisuline teema või mitte? Seni on meil sisuliste küsimuste arutelu seisukohalt käsil ajaloo kõige "laisem" valimiskampaania. Erakondade programmidel pole iseenesest viga midagi, ideid, mida neist võiks võtta ja aruteluks välja pakkuda, on küll ja küll. Millegipärast on erakonnad aga seekord selles mõttes väga uimased. Ilmselt arvatakse, et seeläbi jõuvahekordi enam muuta ei ole võimalik.
"Vaikiv" kampaania võib olla Reformierakonna kui ilmse liidri huvides, aga teisi see kindlasti rahuldama ei peaks. Seda kinnitavad ka jaanuari Emori reitingud, kus Reformierakonna edu konkurentide ees on juba enam kui soliidne.
Niisiis, härrased parteilased, on aeg anda tuld. On selleks maksud, energiatootmine või sotsiaalteemad - mida iganes! Sõltub erakondade enda käikudest ja kavalusest. Selles mõttes on järgmised kaks nädalat käimasolevas kampaanias väga olulised, sest kogemuste põhjal võiks öelda, et veebruari keskel keegi enam uusi sisuteemasid ei püstita.
Seega, valimiskampaania uute põhitelgede sõnastamiseks aega on kaks, maksimaalselt kolm nädalat. Kui aga jätkub praegune vaikelu, siis on nii, et ülekaalukas nende valimiste võitjas Võid Kindel Olla.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.