• OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,9%5 985,28
  • DOW 30−0,15%44 358,94
  • Nasdaq −3,21%19 313,38
  • FTSE 1000,01%8 503,51
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,9%5 985,28
  • DOW 30−0,15%44 358,94
  • Nasdaq −3,21%19 313,38
  • FTSE 1000,01%8 503,51
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • 03.02.11, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miljonite külastajatega näitus, mida keegi näinud pole

Mis juhtub, kui meie ümber laskub tõeline pimedus, kus sõna otseses mõttes ei näe näppugi suhu pista? Näitus "Dialoog pimeduses" aitab mõista, kuidas elavad oma elu need, kes midagi ei näe.
Kuigi "Dialoog pimeduses" on nähtamatu näitus - korraldajad ise reklaamivad, et seda on külastanud miljonid inimesed, aga näinud pole veel mitte keegi -, on see silmi avav ja intensiivne kogemus. Tund aega täielikus pimeduses viibimine mõjub emotsionaalselt vist küll kõigile külastajatele.
Pimedasse ruumi, kus saab külastada parki, sõita paadiga ja lõpuks kohvikus lobiseda, lubatakse ainult koos pimeda või vaegnägijast giidiga, kes juhendab, kuhu minna ja mida kompida. Ilma giidita oleksin ilmselt kohe ninuli lennanud, aga koos giidi abiga ei tundunudki pimedus nii hirmus.
Pigem oli tund aega pimedust rahustav ja õpetlik. Näiteks avastasin ühel hetkel, et vehin rääkides aktiivselt kätega. Milleks seda teha, kui keegi ei näe?
Pimedate kohvikus saime giidilt pimedate elu kohta küsimusi küsida. Tegelikult ei tea suurem osa meist pimedate elust midagi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele