Kuigi Maag Lihatööstuse käive eelmisel aastal kasvas 3% 235 miljoni kroonini (15 mln euroni), on Maag Lihatööstuse hinnangul eestlaste lihatarbimine kahanenud ning konkurents turul kasvanud, rääkis lihatööstuse juhatuse esimees Olle Horm.
Mahuliselt kasvas ettevõtte toodangumaht 9% ligi 5800 tonnini. Maag Lihatööstuse turuosa Eestis on 11%, teatas ettevõte. „Eestis on viimastel aastatel lihatoodete tarbimine pisut vähenenud ning tootjatevaheline konkurents väga tihe. Hoolimata sellest ning majanduskriisi põhjustatud tavapärasest suuremast hinnasurvest oleme suutnud kokkuvõttes tõsta toodangumahtu ning käivet – kusjuures toodete hinnad on olnud võrreldes 2009. aastaga pigem languses. Maag Lihatööstuse tugevus on tema väiksusest tulenev paindlikkus ning pidev ja stabiilne kasv,“ rääkis Horm.
Horm rääkis, et 2010. detsembris kasvas Maag Lihatööstuse müügikäive võrreldes 2009. aastaga 8%, valmis grillvorstide käive kasvas 35% ja tootemaht 45%. „Keeduvorstide käive kasvas möödunud aastal võrreldes 2009. aastaga 38% – ligi 690 000 euro võrra," ütles ASi Maag Lihatööstus müügi- ja turundusdirektor Meelis Laande.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.