Nivea tootja Beiersdorfi kontsern on maikuuks Nivea 100. sünnipäevaks välja kuulutanud firma jaoks kõigi aegade suurima, miljard eurot maksva reklaamikampaania.
Miljard eurot panustatakse reklaami ajakirjades, televisioonis ja tänavaplakatitel. Ligi 75 000 poes üle maailma pannakse üles nõustamis- ja proovimisletid. Tugevalt panustatakse ka internetti, samuti sotsiaalmeediasse Facebooki ja Twitterisse, et jõuda noorte ostjateni. Kampaania üks juhtivaid nägusid poplaulja Rihanna hakkab laulma Nivea laulu, kontsern loosib välja pileteid Rihanna kontsertitele.
Beiersdorfi kontsern on kosmeetika müügi osas Euroopas ja Aasias suurtes raskustes. Plaanis on teha radikaalsed ümberkorraldused sortimendis ning pöörduda tagasi oma juurte juurde, ehk siis keskenduda kehahooldusele ja loobuda kõrgekvaliteedilisest kosmeetikast. Nii lõpetatakse näiteks Nivea huulepulkade ja ripsmetušši tootmine. Hindu vaatamata tooraine hinnatõusule Beiersdorf tõsta ei kavatse.
Autor: Katri Soe-Surén
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.