Kui virtuaalset proovikabiini arendav Fits.me suveks uut juhti ei leia, kes ettevõtet edasi viiks, on senine tiim läbikukkunud, ütles Webmedia juht Taavi Kotka.
"Fits.me on läbi aegade enim rahvusvahelist tähelepanu saanud Eesti start-up," lisas ta intervjuus Kuku raadio saatele "Restart". Arengufondiltki investeeringu saanud firma asutaja ja praegune juht on Heikki Haldre.
Augustis kirjutas Äripäev esikaaneloos, et viis aastat Fits.me kaubamärgi all robotmannekeenide ja virtuaalse proovikabiini arendamisega tegelenud OÜ Massi Miliano on seni neelanud vaid investorite raha ja riiklikke toetusi, kokku kümnetes miljonites kroonides. Lisaks on suurem osa ettevõtte omanikest andnud firma käigushoidmiseks ja palkade väljamaksmiseks 35%-lise intressiga omakapitali konverteeritavat laenu.
Kõik majandusaastad on Fits.me omanik Massi Miliano lõppenud põhitegevusest tuleva müügikäibeta ning kahjumis. Eelmise aasta kahjum lähenes 7 miljonile kroonile, samal ajal kui esimesel kliendil lasti üüratute summade eest väljatöötatud lahendust aasta otsa tasuta kasutada.
Tänavu hakkas Massi Miliano siiski klikipõhiseid arveid välja kirjutama ning investeeringuid tagasi teenima.
Raadiosaade "Restart" korraldas aasta lõpus küsitluse, et selgitada välja järgmise aasta perspektiivikaimad idufirmad (start-up) ning autoriteetseimad arvamusliidrid Eesti IT-valdkonnas. Küsitluses osales 25 IT-eksperti. Saade on eetris homme, 31. detsembril kell 16.
"Restart" on Kukus teist hooaega igal laupäeval kuulatav IT-saade, mis on suunatud otsustajatele, kellele IT-äri korda läheb. Saadet juhivad riigikogu liige ja IT-ettevõtja Andrei Korobeinik ning internetiturunduse spetsialist Henrik Aavik.
Seotud lood
Virtuaalse proovikabiini ja robotmannekeenide arendamisega tegelev Fits.me võib Äripäevale teadaolevat saada lähinädalatel rahvusvahelise finantssüsti.
Aastaid Fits.me nime all robotmannekeeni arendanud OÜ Massi Miliano hakkas arveid välja kirjutama. Seni on erilise müügituluta firma olnud kahjumis.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.