See, et ettevõtja Endel Siff ostis pooled Pärnu sadama aktsiad, tuli sadama teise poole omanikule Rein Kilgile üllatusena.
Kilk ütles eile õhtul, et sai aktsiate müügist teada alles paari tunni eest. "Ma ei oska öelda, miks müük toimus. Olen jõudnud natuke mõelda ja võib-olla pole see paha uudis. Halb on see, et võib-olla kasutan ma ostueesõigust. Hea on see, et Endel Siff on väga võimekas investor, sadamaasjadega kursis," ütles Kilk.
Ettevõtja Endel Siff omandas oma ettevõtte Logman Invest kaudu 50% Pärnu Sadama aktsiatest A&O ASilt, mille omanikud on Juhan Pihelbu ja Mati Einmann.
Siff ütles, et initsiatiiv tuli tema poolt. Ta ei tahtnud rääkida motiividest, miks üks osanikest otsustas oma aktsiaid müüa.
"Mis puudutab mind ennast, siis on mul Eestis kaks sadamat juba käes, mis on juba tööle hakanud, investeerimisprogramm on lõpetatud ning sadamad on oma tegevust kiiresti arendamas. Pärnu Sadam on väga põnev ning asub väga heas kohas Lõuna-Eesti transiidiettevõtete jaoks. Minu jaoks on see atraktiivne investeering, sest mul on kogemus sadamas," kommenteeris Siff.
Kilk pakkus, et 50% aktsiate müügihind võib ulatuda 20-30 miljoni euroni. "Eeldan, et see on pigem 30 kui 20 miljonit eurot," ütles Kilk. Siff ostuhinnast rääkida ei tahtnud.
Kilgi sõnul on nad saanud osaluse müügiks päris palju saanud pakkumisi üle Eesti. "Alates Lõuna-Lätist kuni Põhja-Tallinnani on meile tehtud korduvalt osaluse müügiks pakkumisi – see ei ole uudis. Minu jaoks on uudis see, et meile ei pakutud esimesena," lisas Kilk.
Pikemalt loe Pärnu sadama ümber toimuvast tänasest Äripäevast.
Autor: Alyona Stadnik, Kiiev, Kadri Jakobson, Kristi Malmberg
Seotud lood
Rein Kilgi AS Transcom saab esmaspäeval Pärnu Sadama ainuomanikuks, tehingu hind on konfidentsiaalne.
Pärnu Sadama ainuomanikuks saav Rein Kilk ei avalikusta, kes rahastas 50% sadamafirma aktsiate ostu.
Rein Kilgile kuuluv Transcom esitas kohtule hagi Pärnu Sadama aktsiate ostueesõiguse kasutamiseks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.