Skype’i üks asutaja Toivo Annus investeeris koos äripartner Herty Tammoga internetireklaami ja tehnoloogia ettevõttesse smartAD.
Eelmise aasta viimastel päevadel sõlmitud leping peab aitama smartADil rahvusvaheliselt laieneda ja arendada oma tehnoloogiat.
Herty Tammo kommenteeris: „Majanduskeskkonna küsitavate arengute valguses saavutavad edu need ettevõtted, kes on piisavalt paindlikud ning keskenduvad oma tehnoloogilise kompetentsi arendamisele ning jõulisele rahvusvahelisele laienemisele. smartAD meeskond omab nii visiooni kui ka teadmisi ja oskusi selle visiooni elluviimiseks."
smartADi üks kaasasutaja Rando Rannus teatas, et tugeva taustaga investori kaasamine kinnitab, et ettevõte on valinud oma arengus õige tee. "Oleme kasvatanud oma käivet viimasel aastal pea kaks korda ning plaanime sama jõuliselt ka edasi kasvada,“ lisas ta.
smartAD on Baltikumi suurim internetireklaamivõrgustik, kuhu kuulub üle 500 veebisaidi ning mille kaudu on võimalik tabada üle 3 miljoni inimese. Suurimateks klientideks on näiteks Nokia, L’Oreal, SEB, Lattelecom, Triobet. smartADi emafirma Against All Odds OÜ on 100% Eesti erakapitalil põhinev ettevõte.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.