Inspired Communication OÜ tegevjuhi Meelis Järvela sõnul ei ole nende ettevõttes küll ajalehereklaam telereklaami seljatanud, tema hinnangul on printmeedia eilse päeva meedia.
„Meie agentuuris oli eelmisel aastal reklaamimüük televisiooni suurem kui trükimeediasse. Mina ei usu, et printmeedia on uuesti televisiooni seljatanud,“ kommenteeris Järvela.
Põhjuseks tõi Järvela seda, et elektrooniline meedia on see, mis levib kiiremini ning trükimeedia ajalehtede puhul on eilse päeva meedia.
Rääkides iPadist, märkis Järvela, et kuna sellel ei ole väga palju kasutajaid, siis ei saa see ka klientidele huvi pakkuda. "Praegu on neid liiga vähe, et saaks rääkida mingist kasvust. Selleks aastaks on panused tehtud internetile ning kõige suurem kasv tuleb kindlasti internetis," nentis Järvela.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Media House OÜ juhatuse esimehe Raido Raamatu hinnangul võib reklaamiturg sellel aastal langeda kuni 10%, samas võib tulla mõõdukas tõus kuni 5%. Üldiselt hakkab reklaamiturg majanduslangusest taastuma ning liikuma paberkandjatelt mujale.
Aegis Media Grupi Baltikumi tegevjuhi Margus Sameli hinnangul on trükimeedia reklaamimüük langustrendis ning suurem panus läheb online'ile.
Meediaanalüütik Toomas Leito arvutuste järgi osutusid suurimaks reklaamikanaliks möödunud aastal ajalehed, mitte enam televisioon.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.