• OMX Baltic0,41%282,59
  • OMX Riga0,25%876,29
  • OMX Tallinn0,68%1 781,06
  • OMX Vilnius0,79%1 109,81
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,83%8 269,24
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,77
  • OMX Baltic0,41%282,59
  • OMX Riga0,25%876,29
  • OMX Tallinn0,68%1 781,06
  • OMX Vilnius0,79%1 109,81
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,83%8 269,24
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,77
  • 03.02.12, 11:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millal kasutada varastatud infot?

Täna kell 14 algav Vikerraadio Meediatunni saade käsitleb info hankimist kaudseid teid pidi.
Alati ei saa ajakirjandus teavet ametlike teabenõuete või reporteri tähelepanekute abil. Vaja läheb kirjavahetust või lepinguid, mida pole avalikult võimalik kätte saada. Kas ja millal võib ajakirjandus kasutada infot, mis on hangitud kaudseid teid pidi? Stuudios on Äripäeva peatoimetaja asetäitja Aivar Hundimägi, kes eelmisel reedel avaldas Äripäevas arvamusartikli, milles teatas, et Äripäev kasutab uurivate artiklite tegemisel varastatud infot. Oma praktikat kirjeldab ETV ajakirjanik Mihkel Kärmas.
Hundimäele oponeeris Eesti Ekspressi endine peatoimetaja Priit Hõbemägi. “Äripäeva seisukoht, et ajakirjanikul sobib varastatud informatsiooni ajalehes avaldada, on ohtlik ajalehele endale,” kirjutas Hõbemägi oma arvamusartiklis.
Ajakirjanduseetika koodeks ütleb info kogumise kohta nii: “3.7 Ajakirjanik hangib heli- ja pildiülesvõtteid ning informatsiooni avalikult. Erandid on lubatud ülekaaluka avaliku huvi olemasolul, kui materjali pole võimalik teisiti hankida."
Autor: 1185-aripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele