• OMX Baltic0,44%282,67
  • OMX Riga0,08%874,84
  • OMX Tallinn0,63%1 780,25
  • OMX Vilnius0,74%1 109,27
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,73%8 261,68
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,88
  • OMX Baltic0,44%282,67
  • OMX Riga0,08%874,84
  • OMX Tallinn0,63%1 780,25
  • OMX Vilnius0,74%1 109,27
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,73%8 261,68
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,88
  • 03.02.12, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volvo tulemused ei vastanud ootustele

Maailma suuruselt teine veokitootja Volvo raporteeris neljanda kvartali ärikasumist, mis oli väiksem analüütikute prognoositust, kuna müügikasv aeglustus Lääne-Euroopas ja Hiinas, vahendab Bloomberg.
Volvo intressi- ja maksueelne kvartalikasum kasvas aastaga 26 protsenti, 6,96 miljardile Rootsi kroonile. Analüütikud ootasid 7,25 miljardi Rootsi kroonist kasumit. Käive kasvas 18 protsenti, 86,5 miljardile Rootsi kroonile. Uued veokitellimused kahanesid 7 protsenti.
„Kasumi ja tellimuste seis oli raport oodatust veidi nõrgem, mistõttu Volvo aktsia võib täna sattuda surve alla,“ ütles Swedbanki analüütik Morten Imsgard. „Kuid neil on hajutatud tooteportfell ja geograafiliselt selline müügisegu, mis aitab neil olla üks võitjaid 2012. aastal.“
Volvo prognoosis, et 2012. aastal kahaneb tööstusharus müük Euroopas kümme protsenti ja kasvab Põhja-Ameerikas 20 protsenti.
Neljanda kvartali tellimuste vähenemise taga oli 24protsendine tellimuste vähenemine Euroopas ja 18 protsendine kadu Lõuna-Ameerikas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele