• OMX Baltic0,27%282,19
  • OMX Riga−0,48%869,98
  • OMX Tallinn0,7%1 781,48
  • OMX Vilnius0,41%1 105,63
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,66%8 255,55
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,95
  • OMX Baltic0,27%282,19
  • OMX Riga−0,48%869,98
  • OMX Tallinn0,7%1 781,48
  • OMX Vilnius0,41%1 105,63
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,66%8 255,55
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,95
  • 06.02.12, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebook kavandab uut tuluallikat

Facebook katsetab enne börsile minekut uut tuluallikat. Ettevõte kavatseb hakata näitama reklaame ka neile, kes sotsiaalvõrgustikku läbi mobiiltelefoni kasutavad, kirjutab CNBC.
Teadaolevalt kavatseb Facebook hakata oma uudisvoos reklaame esitama alates märtsi algusest ehk kaks kuud enne prognoositud aktsiate esmaemissiooni. Ettevõtte kava edukus näitab, kas portaalil õnnestub balansseerida kasutajate ja tulude kasvu nõudvate aktsionäride huvide vahel.
Oma eelmise nädala IPO-prospektis kirjutas Facebook, et ligi pooled võrgustiku 850 miljonist kasutajast käivad Facebookis läbi mobiiliseadmete ja kuna üha suurem hulk inimesi kasutab sõpradega suhtlemisel arvuti asemel nutitelefoni, võib see hakata kahjustama firma finantstulemusi, kui ei leita viisi, kuidas ka telefonide abiga rohkem tulu genereerida.
Ühtlasi on Facebook hakanud rohkem tähelepanu ka oma brändile pöörama. Eelmisel nädalal võttis firma turundusjuhina tööle Rebecca Van Dycki, Levi Straussi endise turundusjuhi. Rebecca Van Dycki on aidanud turundada ka Apple’i tooteid ja oli peamiseks ideegeneraatoriks Nike’i „Just Do It” kampaanias.
Autor: Maarja-Liis Mitri

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele