• OMX Baltic0,27%282,19
  • OMX Riga−0,48%869,98
  • OMX Tallinn0,7%1 781,48
  • OMX Vilnius0,41%1 105,63
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,66%8 255,55
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,95
  • OMX Baltic0,27%282,19
  • OMX Riga−0,48%869,98
  • OMX Tallinn0,7%1 781,48
  • OMX Vilnius0,41%1 105,63
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,66%8 255,55
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,95
  • 08.02.12, 16:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

McDonald'si müük kasvas

McDonald’si jaanuari müügitulemused näitasid, et restoranikett alustas uut aastat edukamalt kui esialgu oodati, vahendab uudisteagentuur AP.
Müük restoranides, mis on olnud avatud vähemalt 13 kuud, tõusis USA-s 7,3% võrra ning regioonis, mis hõlmab Aasiat, Lähis-Ida ja Aafrikat, 7,3% võrra.  Restorani suurimal turul Euroopas oli müügikasv 4%: kõige edukamalt läks kiirtoiduketil Suurbritannias, Venemaal, Saksamaal ja Prantsusmaal.Euroopast saab McDonald’s ligikaudu 40% oma tuludest, USA-st 31%.
Müüginumbrite kasv ei peegelda siiski täpselt ettevõtte tegelikke tulusid, sest arvestatud on ka frantsiisi alusele tegutsevate restoranide müügiga.
Ühendriikides aitas paremale müügile kaasa tarbijate suurenenud kulutused erinevatele hommikusöögi-toodetele ja jookidele. McDonald’si hinnangul on firma majanduslangusega hästi toime tulnud ja üha enam üritatakse ligi meelitada ka terviseteadlikke kliente, kellele suunatud tooterühma kuuluvad näiteks smootied ja pudrud. Põnevate kohvijookide pakkumisega püütakse ka Starbucksi kliente.
Autor: Maarja-Liis Mitri

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele