Varem ASis Baltika märkismiväärset osalust omanud OÜ Tenlion esitas Baltika suhtes finantsinspektsioonile eksitava info jagamise tõttu kaebuse.
Mikk Talpsepa sõnul esitasid nad kaebuse, kuna Baltika juht Meelis Milder kinnitas Äripäeva vahendusel eelmise aasta 20. aprillil, et emissioon hinnalt üks euro on tagatud.
"Hiljem ostutus see info valeks ning kandsime valeinfo tõttu suurt kahju, sest peatasime valeinfo tõttu planeeritud ja kestva agressiivse aktsiamüügi, mida alustasime negatiivseks infoks klassifitseeruva emissiooniteate peale 19. aprillil," selgitas Talpsepp kaebuse tagamaid.
Tema sõnul olid nad juba niigi vähendamas positsiooni, müües 10. märtsist 15. aprillini ligi 70 000 Baltika aktsiat. Pärast negatiivseks uudiseks klassifitseeruvat emissiooniteadet 19. aprillil alustasime eriti agressiivse müügiga, müües päeva jooksul üle 75 000 Baltika aktsia, ütles Talpsepp.
"20. aprillil peatas meie müügi väga oluline info, milles Meelis Milder kinnitas Äripäeva vahendusel, et emissioon on suuraktsionäride poolt tagatud. Selle uudise valguses ostsime vahepeal teatud koguse Baltika aktsiaid isegi juurde," lausus Mikk Talpsepp.
Tema sõnul esitati finantsinspektsioonile avaldus, milles paluti uurida ja tuvastada, kas Baltika on esitanud investoritele valeinfot. Ta lisas, et antud avaldus ei puuduta 2011. aasta detsembris ja selle aasta jaanuaris esitatud väiteid.
"Loodan, et saame finantsinspektsioonilt seisukohavõtu antud juhtumi kohta," lausus Talpsepp.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Baltika kutsub 11. mail kokku aktsionäride korralise üldkoosoleku, teatas ettevõte börsile.
Finantsinspektsioon kutsub üles Baltika investoreid, kes tunnevad ennast eksitatuna, esitama kaebuse.
Baltika teeb aktsionäridele ettepaneku suurendada aktsiakapitali, eesmärgiga brände ja poekontseptsioone uuendada.
Eile õhtul saatis Baltika juht Meelis Milder täiendavad vastused Äripäeva küsimustele.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.