Baltika teeb aktsionäridele ettepaneku suurendada aktsiakapitali, eesmärgiga brände ja poekontseptsioone uuendada.
Koostöös rahvusvahelise loovagentuuriga Dan Pearlman uuendab Baltika Grupi kaht suuremat, Montoni ja Mosaici brändi, sealhulgas nende poekontseptsioone. Uute poekontseptsioonide alusel uuendatakse järk-järguliselt olemasolevaid kauplusi ning plaanitakse uute avamist.
Projekti partneriks valitud Saksa agentuuril Dan Pearlman on väga tugev moebrändide poekontseptsioonide loomise kogemus, agentuur on teinud koostööd brändidega nagu Campus by Marc O´Polo, Betty Barclay, Pimkie, 361°, Tally Weijl, Colin´s, Escada, New Yorker, Street One, Adidas, Puma, Reebok.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Varem ASis Baltika märkismiväärset osalust omanud OÜ Tenlion esitas Baltika suhtes finantsinspektsioonile eksitava info jagamise tõttu kaebuse.
Investor Stefan Andersson sooviks Baltikalt aktsiaemissiooni kohta lisainformatsiooni.
Baltika aktsia hind läheneb kiirelt täna välja hõigatud emissiooni hinnale.
Baltika juht Meelis Milder ei rääkinud selgesõnaliselt, kas suuromanikud kavatsevad ka ise aktsiaid märkida ning jättis vastuseta küsimuse emissiooni garanteerimise kohta.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.