Itaalia interneti rõivajaekaupmehe Yooxi 2011. aasta käive kasvas 36 protsenti, mis ületas analüütikute ootuseid, vahendab Bloomberg.
Põhja-Ameerika asendas Itaalia ettevõtte suurima turuna, mis andis 21 protsenti käibest. Ettevõtte käive oli 291,2 miljonit eurot. 2011. aasta kasumist teatab ettevõte 7. märtsil.
Yooxi juhatuse esimees Federico Marchetti ütles, et ta ootab kasumimarginaalide tõusu 2012. aastal, kuna ettevõte lõikab kasu mobiiläri- ja logistikainvesteeringutelt.
„2012 tuleb aasta, kus Yoox naudib edu, seda kas kasumlikkuse osas,“ ütles Marchetti, kes lõi Bolognas asuva ettevõtte 2000. aastal. „Olen väga kindel 2012. aasta käibe suhtes.“
Itaalias jätkub käibe kasv ka 2012. aastal, kuid peamine osa kasvust tuleb rahvusvahelistelt turgudelt, eelkõige USAst.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.