Kuna huvi elektriautode ostutoetuse vastu on olnud kesine, võib riik olla sunnitud Mitsubishiga uuesti läbirääkimisi alustama, et uurida, mida muud võiks ettevõte Eestile pakkuda, kirjutab ERR Uudised.
Eesti sõlmis eelmise aasta kevadel lepingu Jaapani konglomeraadi Mitsubishiga, millega sai 10 miljoni kasutamata saastekvoodi ühiku vastu elektriautod sotsiaaltöötajatele, raha laadimisvõrgu rajamiseks ning samuti peaks 500 elektriauto ostmisest huvitatut saama toetust selle soetamiseks.
Huvilisi on aga seni olnud väga vähe, toetuste jagamisega tegeleva KredExi kinnitusel oli eelmise nädala seisuga laekunud vaid 20 taotlust.
"Tõsi, kui kvoodi tasu esialgse kokkuleppe järgi täies ulatuses ära kasutada ei jõuta, räägitakse lepingupartneriga tingimused uuesti läbi," kinnitas majandusministeeriumi pressiesindaja Martin Miido ERRi uudisteportaalile.
Samas kinnitas Miido, et uus kokkulepe raha kasutamiseks tehakse ja kaotsi ei lähe seega midagi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sotsiaaltöötajate vähese huvi tõttu elektriautode vastu annab keskkonnaminister Keit Pentus ülejäänud sõidukid teistele ministeeriumitele kasutamiseks.
Muhu valla sotsiaalhooldaja Aili Õige sõnul on elektriauto praegu maal mänguasi, kuna talvel saab sellega sõita vaid Liiva aleviku vahel ja äärmisel juhul Orissaarde.
Jaapani autotootja Mitsubishi peatas PSA kontserni elektriautode Peugeot iOn ja Citroen C-Zero tootmise, viidates liiga väikestele tootmismahtudele.
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.