Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Riik võib elektriautode kokkulepet muuta
Kuna huvi elektriautode ostutoetuse vastu on olnud kesine, võib riik olla sunnitud Mitsubishiga uuesti läbirääkimisi alustama, et uurida, mida muud võiks ettevõte Eestile pakkuda, kirjutab ERR Uudised.
Eesti sõlmis eelmise aasta kevadel lepingu Jaapani konglomeraadi Mitsubishiga, millega sai 10 miljoni kasutamata saastekvoodi ühiku vastu elektriautod sotsiaaltöötajatele, raha laadimisvõrgu rajamiseks ning samuti peaks 500 elektriauto ostmisest huvitatut saama toetust selle soetamiseks.
Huvilisi on aga seni olnud väga vähe, toetuste jagamisega tegeleva KredExi kinnitusel oli eelmise nädala seisuga laekunud vaid 20 taotlust.
"Tõsi, kui kvoodi tasu esialgse kokkuleppe järgi täies ulatuses ära kasutada ei jõuta, räägitakse lepingupartneriga tingimused uuesti läbi," kinnitas majandusministeeriumi pressiesindaja Martin Miido ERRi uudisteportaalile.
Samas kinnitas Miido, et uus kokkulepe raha kasutamiseks tehakse ja kaotsi ei lähe seega midagi.
Sotsiaaltöötajate vähese huvi tõttu elektriautode vastu annab keskkonnaminister Keit Pentus ülejäänud sõidukid teistele ministeeriumitele kasutamiseks.
Muhu valla sotsiaalhooldaja Aili Õige sõnul on elektriauto praegu maal mänguasi, kuna talvel saab sellega sõita vaid Liiva aleviku vahel ja äärmisel juhul Orissaarde.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.