Kuna huvi elektriautode ostutoetuse vastu on olnud kesine, võib riik olla sunnitud Mitsubishiga uuesti läbirääkimisi alustama, et uurida, mida muud võiks ettevõte Eestile pakkuda, kirjutab ERR Uudised.
Eesti sõlmis eelmise aasta kevadel lepingu Jaapani konglomeraadi Mitsubishiga, millega sai 10 miljoni kasutamata saastekvoodi ühiku vastu elektriautod sotsiaaltöötajatele, raha laadimisvõrgu rajamiseks ning samuti peaks 500 elektriauto ostmisest huvitatut saama toetust selle soetamiseks.
Huvilisi on aga seni olnud väga vähe, toetuste jagamisega tegeleva KredExi kinnitusel oli eelmise nädala seisuga laekunud vaid 20 taotlust.
"Tõsi, kui kvoodi tasu esialgse kokkuleppe järgi täies ulatuses ära kasutada ei jõuta, räägitakse lepingupartneriga tingimused uuesti läbi," kinnitas majandusministeeriumi pressiesindaja Martin Miido ERRi uudisteportaalile.
Samas kinnitas Miido, et uus kokkulepe raha kasutamiseks tehakse ja kaotsi ei lähe seega midagi.
Seotud lood
Sotsiaaltöötajate vähese huvi tõttu elektriautode vastu annab keskkonnaminister Keit Pentus ülejäänud sõidukid teistele ministeeriumitele kasutamiseks.
Muhu valla sotsiaalhooldaja Aili Õige sõnul on elektriauto praegu maal mänguasi, kuna talvel saab sellega sõita vaid Liiva aleviku vahel ja äärmisel juhul Orissaarde.
Jaapani autotootja Mitsubishi peatas PSA kontserni elektriautode Peugeot iOn ja Citroen C-Zero tootmise, viidates liiga väikestele tootmismahtudele.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.