• OMX Baltic0,41%282,59
  • OMX Riga0,25%876,29
  • OMX Tallinn0,68%1 781,06
  • OMX Vilnius0,79%1 109,81
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,83%8 269,24
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,77
  • OMX Baltic0,41%282,59
  • OMX Riga0,25%876,29
  • OMX Tallinn0,68%1 781,06
  • OMX Vilnius0,79%1 109,81
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,83%8 269,24
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,77
  • 22.03.12, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air pole vaid eestlaste lennutamiseks

Me pole enam lennufirma vaid eestlaste jaoks, ütles Estonian Airi juht Tero Taskila uut sihtkohta – Viini – tutvustades. Eesti lennukompanii loodab transiitreisijate peale.
Viin on selle rõhuasetuse muutuse jaoks hea näide – tähtsamgi kui reisimine kahe linna vahel, saab olema võimalus lennata Viinist edasi Kesk- ja Ida-Euroopasse ning Austriast läbi Tallinna omakorda edasi Skandinaaviasse ja Venemaale.
Sihtkohad nagu Sarajevo, Ateena, Sofia, Bukarest, Ljubljana, mis seni on Eestist reisijatele olnud suhteliselt raskesti kättesaadavad, ei ole seda varsti enam mitte.
"Pileti hind 59,90 ei ole enam vabandus, et mitte sõita," ütles Taskila Tallinn-Viini ühe otsa alghinda kommenteerides.
Esialgu toimuvad lennud kord päevas, püüdes silmas pidada nii ärireisijate kui puhkajate huve. Niipea kui võimalik, sooviks Estonian Air alustada lende kaks korda päevas, ütles Estonian Airi müügidirektor Enn Lamp.
Küsimusele, miks omal ajal Estonian Air otselennud Viini lõpetas ning mis nüüd liini taastades teistmoodi on, vastas Lamp, et seekord on rõhuasetus pigem sõlmlennujaama funktsioonil ja edasilendude võimaldamisel.
"Kogu loogika on teistsugune. Loodame transiitliikluse peale," ütles Lamp. "Inimesed, kes tulevad transiidiga, kellel on ärisuhted Skandinaavias, Venemaal või Austrias, suudavad vähendada hooajalisust. Ainult kahe linna vahel liiklust aastaringselt ei ole."
Taoline rõhuasetus ei puuduta vaid Viini liini – Tero Taskila sõnul prognoositakse, et Tallinna lennujaama läbiv transiitreisijate arv kasvab tänavu 200 000-le. Läinud aastal oli see number umbes 10 000.
Tallinna Lennujaam nimetab seda muudatust suurimaks Eesti lennunduses, ütles Taskila. Ning see käivitub nädala pärast, kui algab suvine hooaeg.
Omal ajal väga kiiresti uusi sihtkohti lisanud airBalticuga võrreldes erineb Estonian Airi strateegia sellega, et eesmärk pole võimalikult kirju lennukaart, vaid nii äri- kui puhkusereisijatele sobilik toode, ütles Lamp.
Estonian Airi otselennud Viini algavad 25. märtsil.
Estonian Air plaanib tänavu lennutada 850 000 reisijat. Kahjumist loodab firma välja saada 2014. aastal. Tuleval aastal on eesmärk tulude ja kuludega nulli jõuda, ütles Lamp.

Seotud lood

Uudised
  • 27.03.12, 15:24
Taskila: Estonian Air on iseseisev veelkolm aastat
Estonian Air jääb iseseisvaks vähemalt kolmeks aastaks, ütles lennufirma juht Tero Taskila.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 11:33
Dubai kinnisvaraturu mull ei lõhkenud, nagu ennustati
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele