• OMX Baltic0,01%295
  • OMX Riga0,16%894,43
  • OMX Tallinn−0,04%1 877,88
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−2,7%5 614,56
  • DOW 30−2,08%41 911,71
  • Nasdaq −4%17 468,32
  • FTSE 100−0,92%8 600,22
  • Nikkei 2250,38%37 028,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%95
  • OMX Baltic0,01%295
  • OMX Riga0,16%894,43
  • OMX Tallinn−0,04%1 877,88
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−2,7%5 614,56
  • DOW 30−2,08%41 911,71
  • Nasdaq −4%17 468,32
  • FTSE 100−0,92%8 600,22
  • Nikkei 2250,38%37 028,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%95
  • 28.03.12, 15:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MKM: oluline puudus on lähetuste kavandamine

Maanteeameti juhtide reisidele korraldatud teenistusliku järelevalve raport toob välja mitmeid kitsaskohti maanteeameti välislähetuste korralduses.
Teenistusliku järelevalve käigus tekkisid menetluse läbiviijatel järgmised tähelepanekud lähetuste korralduse kohta maanteeametis (MA):
1. MA peadirektori 10.11.2009 käskkirjaga nr 378 kinnitatud teenistus- ja töölähetuste kord on aegunud, lähetusdokumentide vormistamise korraldust on teiste dokumentidega vahepeal muudetud. Samuti kehtib Eestis juba mõnda aega käibevahendina euro.
2. Kehtivast korrast ei peeta kinni: ei vormistata lähetuste sisulisi aruandeid, tasutakse taksosõitude eest Tallinna Lennujaama ja Tallinna Lennujaamast päevasel ajal, tasutakse piirmäärast kõrgemaid majutuskulusid ilma peadirektori eelneva loata jne.
3. Oluline puudus on lähetuste kavandamine: lähetustaotlused või –käskkirjad ei anna õiget ülevaadet lähetusel kavandatavatest kuludest. Siin käsitletud lähetuste puhul oli transpordi- ja majutuskulude real, kuhu tuleks märkida tegelikud kavandatavad kulud, märge „arve alusel“. Antud lähetuste puhul oli selgelt näha, et eelnevalt lähetuste maksumusest ülevaadet polnud.
4. Maanteeametis ei ole pööratud piisavat tähelepanu lähetuste põhjendatusele ja otstarbekusele: väga paljudel lähetustel käiakse mitmekesi ja lausa suurte gruppidena, pole arusaadav lähetuse seos teenistusülesannete täitmisega, transpordivahendi valikul ei lähtuta teenistusülesannetest jne.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele