• OMX Baltic0,44%282,67
  • OMX Riga0,08%874,84
  • OMX Tallinn0,63%1 780,25
  • OMX Vilnius0,74%1 109,27
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,73%8 261,68
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,88
  • OMX Baltic0,44%282,67
  • OMX Riga0,08%874,84
  • OMX Tallinn0,63%1 780,25
  • OMX Vilnius0,74%1 109,27
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,73%8 261,68
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,88
  • 29.03.12, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

H&Mil on analüütikute jaoks liiga väike kasum

Euroopa suuruselt teise rõivajaekaupmehe Hennes & Mauritzi esimese kvartali kasum valmistas analüütikutele pettumuse, kuna tekstiilikulude kasv ja allahindlused viisid kaheksa aasta väikseima kasumlikkusega kvartalini, vahendas Bloomberg.
Puhaskasum kasvas 4,6 protsenti, 2,74 miljardile Rootsi kroonile. Analüütikud ootasid 2,99 miljardi Rootsi kroonist puhaskasumit.
Aktsia kukkus täna Stockholmi börsil 4,8 protsenti, 238,30 Rootsi kroonile.
Brutokasumimarginaal langes mulluselt 57,8 prtosendilt 55,8 protsendile. See on madalaim alates 2004. aasta esimesest kvartalist.
„H&M annab ära marginaali, et müüa,“ ütles Bank of America analüütik Richard Chamberlain. „Tulevikku vaadates ootame, et H&M oleks hindades vähem agressiivne.“
Kvartali allahindlused olid mullusest suuremad, kuna pehmete ilmade tõttu tekkisid plaanimatud talvekaupade laovarud.
Käive kasvas 14 protsenti, 27,8 miljardile Rootsi kroonile. Vähemalt aasta aega avatud poodide müük kasvas kolm protsenti.
Märtsis kiirenes käibekasv kohalikes valuutades 22 protsendile võrreldes esimese kvartali 13 protsendiga.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 20.06.12, 09:47
USA ja Aasia aitasid H&Mi müüki II kvartalis
Euroopa suuruselt teine rõivatööstur Hennes & Mauritz lõi USA ja Aasia müügi toel teises kvartalis analüütikute kasumiprognoose.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele