• OMX Baltic0,37%282,48
  • OMX Riga0,13%875,25
  • OMX Tallinn0,68%1 781,02
  • OMX Vilnius0,66%1 108,35
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,76%8 263,66
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • OMX Baltic0,37%282,48
  • OMX Riga0,13%875,25
  • OMX Tallinn0,68%1 781,02
  • OMX Vilnius0,66%1 108,35
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,76%8 263,66
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • 16.04.12, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rovio tahab vallutada Hiinat

Mobiilimängu Angry Birds loonud Soome firma Rovio räägib läbi Hiina ettevõtetega, et vallutada maailma suurim veebiturg.
Rovio Asia asepresidendi Henri Holmi sõnul hõlmavad läbirääkimised mitmeid uusi meetodeid internetis laienemiseks, vahendab Bloomberg. Lisaks eespool nimetatud firmadele on Rovio läbirääkimi pidamas Renreniga. Firma teeb juba koostööd Tencenti, Sina, Youku ja Qihoo 360-ga.
Hiinas on Angry Birdsi mängu alla laetud juba üle saja miljoni korra, seda peamiselt Androidi ja Apple'i seadmete populaarsuse tõttu. Hiina suurimad netifirmad nagu Baidu ja Tencent on üha enam keskendumas traadita ühendusega klientidele äri mitmekesistamiseks.
"Nutiseadmete arv kasvab Hiinas eksponentsiaalselt," ütles Holm, kelle sõnul kasvab soomlaste mängu allalaadimiste hulk sel aastal "dramaatiliselt".
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

Uudised
  • 21.10.12, 10:07
Mis tootega tegi Fazer ajaloolise rekordi? 
Õige vastus – Angry Birdsi kommid, millega 120aastane magusakontsern sel suvel välja tuli.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele