Majandusministeeriumis valmis käskkiri, mis paneb kogu valitsemisala jaoks paika välislähetuste korraldamise hea tava. Lähetusreeglite fikseerimise ajendiks olid maanteeameti juhtide lustireisid, mille paljastas Äripäev. Reise asus uurima ka ministeerium ja skandaal päädis peadirektori ning veel kolme juhi ametist lahkumisega.
Ministeeriumi käskkiri paneb paika lähetuste põhimõtteid:
1. Teenistus- või töölähetusse saadetakse üksnes tööülesannete täitmiseks.
2. Ühe eesmärgi ja sihtkohaga samal perioodil toimuvas lähetuses osaleb ühest asutusest optimaalne arv lähetatuid.
3. Lähetusi korraldades jälgitakse ressursside (raha, tööaeg jms) vastutustundlikku ja säästlikku kasutamist. Soodsaimate lähetusega seotud kulude väljaselgitamiseks võetakse vähemalt kolm hinnapakkumist.
4. Kõik lähetuse korraldamisega seotud dokumendid peavad olema sisestatud asutuse dokumendihaldussüsteemi.
5. Kui minnakse lähetusse varem või naastakse lähetusest hiljem, kui on vajalik tööülesannete täitmiseks (vahetult lähetuse ette või järele jääb nädalavahetus), ei tohi lähetust pikendavad päevad tuua tööandjale kaasa lisakulutusi.
6. Kui lähetus ühildatakse puhkusega (näiteks jääb teenistuja või töötaja pärast lähetuse lõppu puhkusele ega naase kohe lähtekohta), ei loeta tagasisõidupiletit lähetusega seotud kuluks.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.