• OMX Baltic−1,75%293,84
  • OMX Riga0,11%881,62
  • OMX Tallinn−0,66%1 880,55
  • OMX Vilnius−1,58%1 140,81
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 100−0,51%8 825,77
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,59
  • OMX Baltic−1,75%293,84
  • OMX Riga0,11%881,62
  • OMX Tallinn−0,66%1 880,55
  • OMX Vilnius−1,58%1 140,81
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 100−0,51%8 825,77
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,59
  • 16.07.12, 07:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vichmanni rahakraanid keeratakse koomale

Valitsuse otsus monopoliseerida reisijatevedu mõjub Eesti rikkamate inimeste sekka kuuluvale Marcel Vichmanni ärile külma dušina.
Vichmanni varast sõidab märkimisväärne osa raudteel, Vichmanni firmale Moonrider kuuluvale Edelaraudteele on riik aastatel 1998-2012 makstud dotatsiooniraha kokku pea 153 miljonit eurot.
14. juunil tegi valitsus otsuse, millega alates 2015. aasta algusest kuni 2018. aastani opereerib reisirongiliiklust ainsa operaatorina riigile kuulub AS Elektriraudtee. Praegune suurim reisijatevedaja Edelaraudtee peab kolmeks aastaks tegevuse koomale tõmbama või uksed üldse sulgema.
Miks otsustas valitsus lõpetada koostöö Marcel Vichmanni Edelaraudteega, loe pikemalt tänasest Äripäevast.
Autor: Laura Mallene, Aivar Hundimägi

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele