14. jaanuaril saab Elektriraudtee uueks juhiks Andrus Ossip, kes mullu suveni juhtis turvafirmat G4S Eesti.
Ossipi sõnul on Elektriraudtee lähiaja suurimaks eesmärgiks uute rongide kasutusele võtmine ning mugava, kiire ja täpse reisirongiteenuse tagamine. "Oluline on ka ettevalmistus üle-eestilise reisirongiteenuse osutamiseks ning koostöö teiste ühistranpordiliikidega, eesmärgiga olla selge alternatiiv auto kasutamisele," sõnas ta.
Uue juht kinnitusel on raudteesektoris toimunud viimastel aastatel väga suured arengud paremuse poole. "Esimesed rongid ühest Läänemere moodsaimast rongipargist on nüüdseks Eestis ning selle eest tuleb tänada kogu Elektriraudtee meeskonda," sõnas Ossip.
Elektriraudtee nõukogu esimees Toivo Promm märkis, et Andrus Ossipil on rahvusvahelise ja suure ettevõtte juhtimise kogemus, mis toetab Elektriraudtee lähiaastate arenguid. "Järgmisest aastast on Elektriraudtee üks suurimaid ühistranspordiettevõtteid Eestis – see toob uued ja suuremad väljakutsed kogu ettevõttele," sõnas ta.
Andrus Ossip on sündinud 1964 Tallinnas, 1990 lõpetas ta tehnikaülikooli. 2000. aastast kuni praeguseni töötas turvafirmas Falck Eesti, hilisem G4S Eesti. Aastail 2008–12 G4S Eesti juhatuse esimehena. Ossip on ka tööandjate keskliidu volikogu liige ning G4S Eesti & G4S Finland nõukogude liige.
Elektriraudtee teenindab reisijaid Tallinn-Aegviidu, Tallinn-Keila, Tallinn-Riisipere, Tallinn-Paldiski, Tallinn-Klooga ja Tallinn-Pääsküla elektrirongiliinidel. Elektriraudtee on 100% riigi omanduses olev ettevõte.
Seotud lood
ASi Elektriraudtee juhatuse esinaine Kaida Kauler ütleb, et loodab uute reisirongidega tuua tänapäevased reisivõimalused ka rahvusvahelistele rongiliinidele.
Valitsuse otsus jätta alates 2015. aastast Eestis raudteel sõitjaid vedama riigiettevõte Elektriraudtee monopoliseerib küll ajutiselt rongiliikluse, kuid tagab riigi raha senisest mõistlikuma kasutamise.
Valitsuse otsus monopoliseerida reisijatevedu mõjub Eesti rikkamate inimeste sekka kuuluvale Marcel Vichmanni ärile külma dušina.
Elektriraudtee peab läbirääkimisi Läti asutustega, et välja Läti rööbasteedel sõitmise tingimused. Ettevõte plaanib alustada liiklust rahvusvahelistel liinidel pärast uute rongide saabumist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.