AS Tulika Takso juhatuse liige Anne Rebane ütles, et Tallinna uue liikluskorraldusega on taksode ooteaegu keeruline prognoosida.
„Kas liigume tagasi aega, kus taksot saab kiiresti vaid taksopeatusest?“ küsis Rebane retooriliselt. Ta lisas, et taksod võivad küll sõita ühistranspordirajal, kui klient on autos, kuid reisijateta masin on liikluses võrdne tavalise sõiduautoga. See tähendab, et taksot välja kutsudes ei pruugi lubatud ooteaeg paika pidada, samuti muutub ooteaja prognoosimine järjest raskemaks. „Taksoteenuse normaalseks toimimiseks oleks hädavajalik, et takso tohiks sõita ühistranspordirajal nii kliendiga kui ka vabas olekus.“
Küll aga tõdes Rebane, et kliente teenindades on taksojuhil lihtsam ja mugavam sõita ning ka kliendid on rahul.
Seotud lood
Liikluskorralduse muutused Tallinnas on Eesti Posti töötegemist mõjutanud, kinnitas ettevõtte esindaja Äripäevale.
Tallinna Kaubamaja pole rahul liikluskorralduse muudatusega Torupilli Selveri juures ning saatis linnavalitsusele ettepaneku teha piirkonnas uus planeering.
Tallinna Transpordiameti juht Andres Harjo ütles, et seoses ühistranspordiradade lisamisega on olnud negatiivset tagasisidet, kuid mitte palju.
Äripäev uuris Äriüksuse Tallinna Linnaliinid juhatajalt Raivo Karolinilt, kuidas on hiljutised liikluskorralduse muudatused mõjutanud bussiliiklust.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.