Henkeli teise kvartali müügikäive kasvas 6,4 protsendi võrra 4,2 miljardi euroni, suurim kasv tuli pesuvahendite ja kodukeemia valdkonnast.
Keemiaettevõtteteise kasum kasvas 18,6 protsendi võrra 609 miljoni euroni, teatas Henkel. Aasta esimesel poolel oli Henkeli müügikäive kokku 8,2 miljardit eurot ja kasum 1,16 miljardit eurot.
„Teises kvartalis jätkas Henkel heade majandustulemustega - saavutasime kasvu kõigis tegevusharudes, ühtlasi suurenes ärikasum. Oleme sellega teinud suure sammu 2012. aasta eesmärkide saavutamise suunas,“ kommenteeris tulemusi Henkeli tegevjuht Kasper Rorsted. „Suureks väljakutseks on võla- ja majanduskriis mitmetes riikides, millega tuleb sisemiste protsesside ja struktuuri täiustamise kaudu kohaneda,“ lisas Rorsted.
Suurima kasvu teises kvartalis tegi Henkel pesuvahendite ja kodukeemia valdkonnas, mille müügikäive kasvas 1,147 miljardi euroni. Henkeli kosmeetikatoodete valdkonna müügikäive kasvas 921 miljoni euroni ja liimide valdkond 2,099 miljardi euroni.
Ida-Euroopa piirkonnas kasvas Henkeli müük 5,8 protsendi võrra, 771 miljoni euroni, millest suur osa tulenes headest tulemustest Türgi ja Venemaa turgudel.
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.