24. septembrist asub Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm juhtima ka Läti suurima õlletootja Aldaris turundusvaldkonda.
Ärmi sõnul on see unikaalne väljakutse. "Saan selle vastu võtta, teades meie turundusmeeskonna tugevust ja võimet Saku brände edukalt edasi viia. Vaatamata samale valdkonnale ja selle ühisosadele, on kahe ettevõtte tooteportfellide ja turundustegevuse vahel väga palju erinevusi. Õlu on alati olnud osa kohalikust ajaloost ja kultuurist. Aldaris kui üks Läti esinduslikumaid kaubamärke peegeldab kohalikku kultuuri ja ühiskonna väärtusi, mis omakorda nõuab sealset tarbijat ja tema maitseeelistusi arvestavat turundust," rääkis ta.
Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein nimetas Ärmi uut vastutusvaldkonda kõrgeks tunnustuseks tema senisele tööle ja kogu Saku turundusmeeskonnale. "Tegu on ainulaadse koostöömudeliga kogu Carlsbergi grupis ja see saab teoks tänu Saku Õlletehase turundustöö praegusele tugevale baasile," lausus ta.
Turundusvaldkonna põhiülesanneteks nii Saku Õlletehases kui Aldarises on turundusstrateegia väljatöötamine ja elluviimine, tooteportfelli strateegia ja turundusplaanide arendamine ning kommertsplaanide elluviimine koostöös teiste valdkondadega.
Kadri Ärm on lõpetanud EBSi rahvusvahelise ärijuhtimise eriala ning kaitsnud rahvusvahelise ärijuhtimise magistrikraadi Londoni Ülikoolis. Saku Õlletehase ASi turundusdirektorina asus ta tööle jaanuaris 2010, enne seda on Ärm töötanud turundusjuhina ASides EMT ja Coca-Cola Joogid.
Aastast 2008 on Saku Õlletehas rahvusvahelise õllekontserni Carlsberg liige.
Seotud lood
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi
valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.