ASi A. Le Coq juhi Tarmo Noobi sõnul on Eesti turg joogitööstuse jaoks langev, kasvada aitab eksport ning kallimate ja kasumlikemate bränditoodete müük.
Noobi ütlusel ta Eesti turule kaarte ei pane, sest joogitööstuse jaoks see turg kindlasti langeb. Kuna omanikud aga ootavad ettevõttelt siiski kasvu, siis leitakse kasvuvõimalused ka järgmisel aastal eskporditurgudelt ning kallimate ja kasumlikemate bränditoodete turustamisel.
Täispikka intervjuud Tarmo Noobiga järgmise aasta prognoosidest loe Äripäeva teemaveebist
toostusuudised.ee.Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.