ASi Toom Tesktiil juhatuse esimees Illimar Toom ütles, et elektrihinna tõus järgmisel aastal mõjutab kindlasti tekstiilitootmist, aga praegu on raske öelda, kui palju.
„Muidugi mõjutab elektri hinna tõus järgmisel aastal tekstiili tootmise hinda. Päris täpselt ei ole veel selge, kui palju, kuna ei tea tegelikke turuhindasid ja mis siis toimuma hakkab,“ kommenteeris Toom.
Tõus on kindlasti olemas ja kui me vaatame teiste riikide elektri hindu ja võrdleme Eesti elektri hinda näiteks Rootsi omaga, siis on meie oma 70% kallim, lisas ta.
Küsimusele, kas elektri hinna tõus mõjutab kuidagi ka konkurentsivõimet, kui ei ole võimalik pakkuda hea hinnaga kvaliteetset tekstiili, vastas Toom, et ettevõte peab leidma kokkuhoiukohti ja võimalusi muutuma veel efektiivsemaks. „Eesti elektri hind on ilmselget põhjaregiooni kõrgeim. Soomes on umbes 50% odavam,“ märkis Toom.
Tänane Äripäev kirjutab sellest, et elektri hinna ja elektritarbimisega kaasnevate kulude tõus viib järgmisel aastal Eesti inimeste ja ettevõtete taskust Äripäeva hinnangul täiendavalt vähemalt 100 miljonit eurot. Äripäev küsib ettevõtetelt, kas elektri hinnatõus järgmisel aastal tõstab ka teie ettevõtte toodete/teenuste hinda?
Seotud lood
Avanev elektriturg tähendab tarbijatele hinnanguliselt 40-60protsendilist elektrihinna tõusu. Kuidas järsk kulude kasv ettevõttele võimalikult valutuks muuta?
ASi Põltsamaa Felix juhatuse esimees Anti Orav tõdes, et elektri hinna tõusu ei saa päris olematuks teha ja see tuleb ka tootehindadesse arvestada.
Elektri hinna ja elektritarbimisega kaasnevate kulude tõus viib järgmisel aastal Eesti inimeste ja ettevõtete taskust täiendavalt vähemalt 100 miljonit eurot.
Äripäeva hinnangul tuleks kõigil turuosalistel enesele senisest palju selgemini teadvustada, et elektrituru avanemisega kaasas käiv hinnatõus võib osutuda totaalseks ja Eesti mastaabis enneolematuks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.