ASi Põltsamaa Felix juhatuse esimees Anti Orav tõdes, et elektri hinna tõusu ei saa päris olematuks teha ja see tuleb ka tootehindadesse arvestada.
„See, et elektri hinnad siiski liiguvad ülespoole, on fakt. Kui palju see mõjutab meie hindu, on toodeti erinev, sest tooteportfell on suur,“ kommenteeris Orav ja lisas, et hinda see tõus kindlasti mõjutab.
„Me üritame tubades lahkudes valgust välja lülitada jne - võime kõike seda teha, aga üleöö ei ole reaalne kompenseerida tarbimise efektiivsust elektrihinna tõusuga,“ selgitas Orav.
Ta lisas, et samme efektiivsemaks tarbimiseks on täna juba tehtud. „Energeetikavallas on meie kulud viimastel aastatel kasvanud suure hooga. See on ka üks olulisemaid osi meie parandusprogrammist ehk me juba tegeleme energiakuludega. Päris olematuks ei suuda me elektrihinna tõusu mõju teha, nii et see tuleb ka hindadesse arvestada,“ märkis Orav.
Tänane Äripäev kirjutab sellest, et elektri hinna ja elektritarbimisega kaasnevate kulude tõus viib järgmisel aastal Eesti inimeste ja ettevõtete taskust Äripäeva hinnangul täiendavalt vähemalt 100 miljonit eurot. Äripäev uurib ettevõtetelt, kas elektrihinna tõus mõjutab nende ettevõtte teenuste ja toodete hinda järgmisel aastal.
Lisaks saab tänasest Äripäevast nippe, kuidas elektrit kokku hoida.
Seotud lood
Äripäeva hinnangul tuleks kõigil turuosalistel enesele senisest palju selgemini teadvustada, et elektrituru avanemisega kaasas käiv hinnatõus võib osutuda totaalseks ja Eesti mastaabis enneolematuks.
Andmekaitse inspektsioon (AKI) uuris meditsiinitöötajate maksuandmete avalikustamise asjaolusid ning jõudis selgusele, et riigiasutused võivad ametialaseid teabekogumeid kasutada muu hulgas analüütiliseks tegevuseks.
Avanev elektriturg tähendab tarbijatele hinnanguliselt 40-60protsendilist elektrihinna tõusu. Kuidas järsk kulude kasv ettevõttele võimalikult valutuks muuta?
Viljandi Metall juhatuse esimees Jaak Sulg märkis, et elektri hinnatõus ei mõjuta nii palju nende ettevõtte toodete, vaid sisendihindu ja suurendab palgasurvet.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.