Rein Kilgi lepinguline esindaja vandeadvokaat Ramon Rask ütles, et kuigi meedia kirjutab Transcomi maksejõuetusest, siis reaalselt ei ole Transcomi pankrotiga vähematki pistmist, vaid tegu on ärihuvide põrkumisega.
„Seal on suurem taust. On erinevad ärihuvid, mis on põrkunud, Pärnu Sadama aktsionäride pinnalt,“ kommenteeris Rask.
Pärnu Sadama aktsionärid on 50% A&O AS ja 50% Transcom AS. A&O aktsionärid on 50% Juhan Pihelbu, kes on ka Pärnu Levatehase üks omanikest ning 50% Mati Einmann.
Rask lisas, et tänane kohtuotsus on selge märk sellest, et väited on lapsikud. „Kurb lugu on see, et tänu alusetule pankrotiavaldusele jäi toimumata kasumlik tehing, sest arestiti Pärnu Sadama aktsiad, mis kuuluvad Transcomile,“ sõnas Rask.
Ta lisas, et tegemist on ühe aktsionäri poolse agressiooniga, kus surutakse läbi tingimusi, mida Transcom ei taha aktsepteerida.
A&O on survestanud Transcomi aktsiate saamiseks. Pankrotiavalduse rahuldamata jätmisega langeb ka pankrotiavalduse tagamine, milleks on Pärnu Sadama aktsiate arestimine.
Kohus jättis rahuldamata Pärnu Laevatehase avalduse Rein Kilgile kuuluva valdusfirma Transcom pankroti väljakuulutamiseks.
Seotud lood
Rein Kilgi AS Transcom saab esmaspäeval Pärnu Sadama ainuomanikuks, tehingu hind on konfidentsiaalne.
Transcom Groupi omanik Rein Kilk ütles, et Pärnu Laevatehase esitatud pankrotiavaldus oli pahatahtlik ning mõeldud takistamaks üht tehingut.
Kohus jättis täna rahuldamata Pärnu Laevatehase avalduse Rein Kilgile kuuluva valdusfirma Transcom pankroti väljakuulutamiseks.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.