SASi juhtkond lükkas pilootidelt täna varahommikul saadud ettepanekud tagasi kui „täiesti ebapiisavad“ ning teeb Taani meedia andmeil ettevalmistusi ka võimalikuks pankrotiks.
Taani TV2 andmeil on SASi lennukitele antud korraldus hoida kütusepaak täis, mis võimaldaks pankroti korral koju naasta. SASi töötajatel on soovitatud end sularahaga varustada, mis võimaldaks vajadusel omal käel toime tulla.
Samas on tulnud positiivsemaid teateid Rootsi ja Taani salongipersonali läbirääkimistelt SASi juhtkonnaga, vahendas Rootsi majanduslehe Dagens Industri võrguväljaanne. Päeva edenedes tuli aga selleltki rindelt sõnumeid, et SASi juhtkond pole ametiühingute ettepanekutega nõus.
SASi nõukogu peaks täna otsustama, kas firma saneerimiskaval on väljavaateid, millest sõltub omakorda lennufirma pankrot või jätkamine.
Seotud lood
Kogu SASi nõukogu on kogunenud SASi kontorisse Kastrupi lennujaamas, vahendavad Taani ringhäälingu veebiuudsed.
SASi kohal on väga tugev pankrotioht. Äripäev uuris, milline on SASi teenuseid kasutavate turismifirmade plaan B.
Premia Foods ASi juhatuse esimehe Kuldar Leisi hinnangul on majanduse trumbiks mõistlik ametiühing, kus kõik pole kivisse raiutud.
Ööl vastu pühapäeva tegid piloodid lennufirma SASile omapoolse pakkumise, vahendavad Soome portaalid Rootsi ja Taani meedia teateid.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.