Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Hiigelplakat keset linna – armastus vene moodi
Eesti reklaamiturul on uueks trendiks väljendada tundeid plakatil. Ja soovitavalt seal, kus on palju rahvast. Kusjuures tegemist on valdavalt vene tendentsiga.
“Anna andeks”, “Armastan sind”, “Tänan tütre eest” – sellised eraklientide tellitud plakatid on ilmunud Tallinna kesklinna reklaamipindadele, kirjutab Delovõje Vedomosti.
“Pool aastat tagasi tegin oma armastatule haiget,” räägib Vadim, kes palus andestust Narva maantee plakatil. “Läksime lahku. Mina sõitsin Londonisse, tema õppima Riiga. Londonis tuligi mulle pähe selline idee. Ma tahan näidata: kui te tõesti armastate, siis suudate teha uskumatuid asju.”
Välireklaamiga tegelevad firmad kinnitavad, et huvi reklaamipindade kui “tervituste saatmise” võimaluse vastu on kasvanud. Tänavu on tellitud Tallinnas reklaamipindu omavatelt firmadelt umbes kümme sarnaste plakatite seeriat. “Üks palub andestust, teine õnnitleb tüdrukutepeo puhul,” rääkis erasisuga plakatite poolest turul esikohal oleva firma Sildreklaam OÜ juhatuse liige Aleksei Žigadlo.
Sellise reklaami hind Tallinnas on kesmiselt 500–3000 eurot.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.