• OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,47%5 955,25
  • DOW 300,37%43 621,16
  • Nasdaq −1,35%19 026,39
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,12
  • OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,47%5 955,25
  • DOW 300,37%43 621,16
  • Nasdaq −1,35%19 026,39
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,12
  • 04.12.12, 11:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Berman: põhjendamatu maksutõus

BLRT Grupi juhi Fjodor Berman sõnul oon veeteetasu vähendamine küll leevenduseks, kuid tasu ise on põhjendamatu. 
"Esialgse projektiga võrreldes võib vastuvõetud otsust pidada leevenduseks, kuid seda ei saa nimetada kaalutletuks ega põhjendatuks - me saime sellest teada alles ajakirjandusest ning siiamaani ei ole esitatud arvutusi, mis põhjendaksid muudatusi," lausus Berman. Samuti ei ole analüüsi, mis näitaks, milline mõju on muudatustel merendusele, nii nagu seda peaks tegema ja tehakse enne taoliste muudatuste vastuvõtmist, lisas ta.
"Tuleb pidada silmas, et tänapäeval konkureerivad omavahel mitte ainult ettevõtted, vaid ka riigid. Meie jaoks on küll oluline, et tehakse järeleandmisi remonti minevatele laevadele, kuid isegi vaatamata sellele kaotab Eesti konkurentsis oma naabritele (Läti, Leedu, Venemaa), kuna veeteetasud suurendavad laevaomanike kulusid, eriti neil, kes teevad meie regioonis laevaremonditöid väiksemas mahus," kommenteeris Berman.
Riigikogu majanduskomisjon otsustas eelnõu muudatustega vähendada oluliselt veeteetasu, lisada soodustusi ja leevendada tasu maksmise korda võrreldes valitsuse algselt plaanitud muudatustega.
Samuti otsustas komisjon lükata seaduse jõustumise poole aasta võrra edasi - 1. jaanuarilt 1. juulile.
Meresõiduohutuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (283 SE) muudatused otsustati panna lõpphääletusele 12. detsembril.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele