• OMX Baltic−0,49%272,5
  • OMX Riga−0,43%868,75
  • OMX Tallinn−0,22%1 738,4
  • OMX Vilnius−0,21%1 051,82
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,18%8 199,12
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,94
  • OMX Baltic−0,49%272,5
  • OMX Riga−0,43%868,75
  • OMX Tallinn−0,22%1 738,4
  • OMX Vilnius−0,21%1 051,82
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,18%8 199,12
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,94
  • 21.12.12, 14:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väo liiklussõlme uuendamine lükkub edasi

Maanteeamet ja Tallinna linn otsustasid seoses Väo liiklussõlme tehnilises projektis leitud puudustega, et amet koostab ristmiku uue liikluslahenduse ning seetõttu lükkub sõlme ehitus Euroopa Liidu järgmisse eelarveperioodi.
"Maanteeamet leidis Väo liiklussõlme tehnilises projektis puudused, millele ei olnud viidatud viimases liiklusohutuse auditis," ütles ameti peadirektori asetäitja Kaupo Sirk. Ta tõi välja liialt kokkusurutud lahendusest tuleneva rambi kalde, mis võib tulevikus lume ja libeduse korral tekitada probleeme veokijuhtidele.
Sirk kinnitas, et kuna uus Väo liiklussõlm saab olema üks Eesti tähtsamaid, siis tuleb selle ohutusse ja liikluse sujuvuse tagamisse suhtuda ülima tähelepanelikkusega ning võtta arvesse teistes suuremates liiklussõlmedes ilmnenud puudused.
Maanteeamet ja liiklussõlme detailplaneeringut menetlev Tallinna linnavalitsus valmistavad ette kokkulepet, mis oleks Väo sõlme planeeringu ja ehituse läbiviimisel ühistegevuse aluseks. Kavandatava lepingu eesmärk on leppida kokku koostöö korralduses, fikseerida planeeringu ala ja piirangud, projekteerimise lähteülesanne ja teede omandiküsimused koos hooldekorralduse kohustusega planeeringu ning ehituse ajal. Samuti peatatakse praegune detailplaneeringu menetlemine.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium teeb valitsusele ettepaneku suunata Väo liiklussõlme ehituseks mõeldud raha Tallinna ringtee rekonstrueerimisse ja selle investeerimisega ei tohiks probleemi tekkida. Väo liiklussõlm on Euroopa Liidu järgmise eelarveperioodi teeobjektide prioriteet.
Euroopa Liidu käesolev eelarveperiood jääb ajavahemikku 2007–13 ning järgmine aastaisse 2014–20. Ühtekuuluvusfondi vahendid, mis on mõeldud nt 2013. aastaks, tuleb realiseerida hiljemalt 2015. aasta lõpuks.

Seotud lood

Uudised
  • 01.03.16, 06:00
Skandaalne Väo liiklussõlm kolmandal katsel
Lähikuudel loodetakse punkt panna juba kümmekond aastat ja kaks luhtunud lahendust nõudnud Eesti ühe olulisema, Väo liiklussõlme saagale, mille eelmist ja liiklejate õnneks läbikukkunud lahendust dikteeris kodumaine kütusefirma Olerex, kelle tankla kerkinuks otse keset ristmikku.
Uudised
  • 03.01.13, 05:05
Ristmikuga vastu näppe
Olerex investeeris Väo liiklussõlme mõnisada tuhat eurot, kuid see panus võib detailplaneeringu peatamise tõttu tühja minna.
Uudised
  • 05.09.12, 06:18
Ohtlik ristmik
Kaks kogenud teedeinseneri esitasid vastuväite Tallinna tuiksoonele kerkiva Väo liiklussõlme detailplaneeringule, kuna peavad lahendust ohtlikuks.
Uudised
  • 11.09.12, 11:52
Kriitikale vesi peale
Tallinna linnaplaneerimise amet vastas täna Väo liiklussõlme detailplaneeringut teravalt kritiseerinud inseneridele, et ei nõustu nende vastuväidete ja ettepanekutega.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele