Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti kui maailma tulevikubränd nr.5
Novembris hindas FutureBrand eri riikide brände ning paigutas Eesti viiendaks. Kes on FutureBrand ja miks see Eesti jaoks tähtis on, avaldab kommunikatsiooniajakirja Kaja värskes numbris Der Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.
Volkov tõdeb, et pärast pikki aastaid kestnud ponnistusi on Eestit lõpuks ometi märgatud. “FutureBrand on ilmselt üks autoriteetsemaid organisatsioone, kes tegeleb maailma riikide kui brändide analüüsi ja järjestamisega. Nende meetodid on läbimõeldud ja põhjalikud. Lisaks on neil kogu maailma kattev institutsionaalsete ja akadeemiliste ringkondade ekspertidest ja kaastöölistest koosnev võrgustik,” kirjutab Volkov. Tema sõnul on Eestil potentsiaal, mis FutureBrandi ekspertide hinnangul võimsam kui tulevikuriikideks nimetatud Hiinal, Islandil, Mehhikol, Türgil ja Brasiilial.
Loe Eesti eduloost edasi ajakirjast Kaja. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebis: http://kaja.aripaev.ee.
Eesti eraisikutele suunatud pangahoiuste turu kokkuvõte näitab, et säästuhoiuste osas, kus hoiustaja saab mõne päevaga oma raha ilma intressi kaotamata taas ise kasutusse võtta, erinevad pankade intressipakkumised üle kahe korra - alates Citadele pakutavast 1,5 protsendist aastas kuni Bigbanki pakutava 3,3% protsendini aastas.