General Electric hoiatas, et mõnedele tema mootoritel, mida Boeing kasutab, on probleeme ja see võib põhjustada mootorite seiskumise lennu ajal, kirjutas CNNMoney.
GE teatel on probleem 118 mootori käigukastidega, mis ehitati mullu septembrist tänavu märtsini. Mootoritootja kinnitusel on praeguseks käigukasti tõttu juhtunud kaks intsidenti, kus lennu ajal mootor seiskus. Üks neist juhtus Aeroflotiga veebruaris ja teine Air China lennu ajal 9. mail.
Mõlemal juhul suutsid lennukid lendamist jätkata, kuna kasutasid teist mootorit. GE teatel on praegu kasutusel 25 lennukit, millel on probleemid mõlemas mootoris. Teistel lennukitel kahtlustatakse probleeme ainult ühes mootoris.
Probleem puudutab pikamaalendudeks sobivat mudelit Boeing 777, mille põhikasutajad on lennufirmad Emirates, United Airlines, Air France, Air India ja Singapore Airlines.
Seotud lood
Boeing ei saanud vigase akusüsteemi tõttu ligi neli kuud uusi õhusõidukeid viia klientideni, kuid eile lõpetas lennukitootja pika pausi, vahendas Reuters.
Airbus teeb algust esimese tehasega USA-s, kus firma hakkab oma lennukeid kokku panema.
Akuprobleemide tõttu keelasid USA ja Jaapani regulaatorid ajutiselt Boeing 787 Dreamlineri lennud ning analüütikud kartsid, et see võib avaldada mõju lennukitootja kasumile. Kuid täna avaldatud esimese kvartali kasum ületas analüütikute ootuseid miilikõrguselt.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.