General Electric hoiatas, et mõnedele tema mootoritel, mida Boeing kasutab, on probleeme ja see võib põhjustada mootorite seiskumise lennu ajal, kirjutas CNNMoney.
GE teatel on probleem 118 mootori käigukastidega, mis ehitati mullu septembrist tänavu märtsini. Mootoritootja kinnitusel on praeguseks käigukasti tõttu juhtunud kaks intsidenti, kus lennu ajal mootor seiskus. Üks neist juhtus Aeroflotiga veebruaris ja teine Air China lennu ajal 9. mail.
Mõlemal juhul suutsid lennukid lendamist jätkata, kuna kasutasid teist mootorit. GE teatel on praegu kasutusel 25 lennukit, millel on probleemid mõlemas mootoris. Teistel lennukitel kahtlustatakse probleeme ainult ühes mootoris.
Probleem puudutab pikamaalendudeks sobivat mudelit Boeing 777, mille põhikasutajad on lennufirmad Emirates, United Airlines, Air France, Air India ja Singapore Airlines.
Seotud lood
Boeing ei saanud vigase akusüsteemi tõttu ligi neli kuud uusi õhusõidukeid viia klientideni, kuid eile lõpetas lennukitootja pika pausi, vahendas Reuters.
Airbus teeb algust esimese tehasega USA-s, kus firma hakkab oma lennukeid kokku panema.
Akuprobleemide tõttu keelasid USA ja Jaapani regulaatorid ajutiselt Boeing 787 Dreamlineri lennud ning analüütikud kartsid, et see võib avaldada mõju lennukitootja kasumile. Kuid täna avaldatud esimese kvartali kasum ületas analüütikute ootuseid miilikõrguselt.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.