Tihedas konkurentsis on Prisma Peremarket tõstnud töötajate palka kuni 10 protsenti. “Tallinnas jääb meie täistööajaga müüja-kassiiri töötasu 520-659 euro kanti," kinnitab ettevõte.
"Narvas ja Tartus on palk 473-647 eurot,” lisas Prisma Peremarket ASi turundus- ja kommunikatsioonidirektori Kadri Lainas. Sõltuvalt oskustasemetest on sissetulek erinev, kuid Lainase sõnul on sel aastal palk tõusnud kuni 10%.
Oma palka saavad töötajad tema sõnul kasvatada ka ise, tõstes kvalifikatsiooni. “Võime öelda, et Prisma parimad müüjad teenivad pea sama palju kui õpetajad,” lausus ta.
Selveri avalike suhete juht Annika Vilu palganumbreid ei avaldanud, sest need sõltuvad panusest, kogemusest, pädevusest ning kaupluse struktuurist.
„Üldiselt jääb meie teenindaja palk 500 ja 600 euro vahele,“ lausus Vilu. Heade töötajate hoidmine on neile Vilu sõnul järjepidev tegevus, mistõttu on fookuses inimeste motiveerimine. „Aasta jooksul on teenindajate palgad Eestimaa Selverites tõusnud keskmiselt kuus protsenti. Seejuures on olnud suurim teenindaja palgatõus 26 protsenti. Jälgime konkurentsiolukorda ning korrigeerime palku ka edaspidi,“ sõnas Vilu.
Kuigi Rimi Food Eesti AS keeldus samuti numbreid avaldamast, on ka neile teenindusvaldkonnas kvalifitseeritud tööjõu leidmine turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul keerukas.
“Konkurentsivõimeline palk on töötajate värbamisel oluline. Tõstsime sel kevadel kõigi Rimi teenindajate töötasu,” lausus ta. Lisaks pakub ettevõte töötajatele ka soodustusi - transpordihüvitis tööle- ja kojusõiduks ning keeleõppe võimalus, peetakse meeles töötajate tähtpäevi ja toetatakse nende tervislikku eluviisi.
“Ei saa eeldada, et kõigil on teenindaja ametiks valikud oskused. Seega pakume uutele töötajatele väljaõpet, alates klienditeenindusest ja kaubatundmisest, lõpetades eesti, vene ja inglise keele kursustega,” sõnas Lilleoja.
Rahvusvahelise ketina saab Rimi pakkuda tema sõnul konkreetseid karjäärivõimalusi – täna tööle asuvast õpihimulisest kassapidajast võib kunagi saada kaupluse juhataja, kontserni töötaja Eestis, teistes Balti riikides või Rootsis.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele