Leedu moekaubamüüja Apranga Grupp avab täna Tallinnas uue moebrändide poe Nude, kus on esindatud mitmed luksuskaubamärgid nagu Gucci, Dolce & Gabbana ja Ralph Lauren.
"Varasemate Burberry frantsiisikaupluste avamised on süstinud julgust jätkata luksuskaupade müümisega ning seda suunda hoides arendada tulevaid uusi projekte kõigis kolmes Balti riigis," sõnas Apranga peadirektor Rimantas Perveneckas.
Üle poole miljoni eurost investeeringut nõudev 350ruutmeetrine kauplus avatakse Tallinna vanalinnas, Burberry poe vastas. Kaupluse kujunduse on loonud Itaalia arhitekt Ivana Ivernizzi.
Hetkel kuulub Apranga kaubandusvõrku 143 poodi: 92 Leedus, 38 Lätis ja 13 Eestis. Ettevõte on Eestis tegutsenud ligi kümme aastat ning järgneva kahe aastaga soovitakse oma positsiooni veelgi tugevdada. Grupi aktsiad on noteeritud Vilniuse börsil ja kuuluvad OMX Baltic 10 indexi nimekirja.
Seotud lood
Vilniuse börsifirma Apranga Group teatas, et võtab täielikult üle viie Mango riidekaupluse opereerimise nii Lätis kui Eestis. Riias võtab Apranga üle kolm Mango kauplust ning Eestis kaks rõivaketi poodi, mis tegutsevad Rocca al Mare kaubanduskeskuses ja Viru Keskuses.
Apranga Group investeerib Balti riikide luksussegmenti üle 20 miljoni liti ehk umbes kuus miljonit eurot.
Leedu rõivajaekaupmehe Apranga käive (koos käibemaksuga) kasvas juulis aastaga 16,2%, teatas ettevõte börsile.
Apranga teise kvartali tulemused olid sedavõrd head, et LHV otsustas tõsta Leedu börsifirma aktsia hinnasihti, säilitades endiselt ostusoovituse.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”