Soomest IKEA mööblit vahendav ettevõte sattus tarbijakaitseameti musta nimekirja. Ettevõtte juhi sõnul oli põhjuseks firmasisene kommunikatsioon.
Ameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna spetsialisti Epp Joala sõnul ei tarninud kaupleja inimestele tellitud kaupa kokkulepitud tähtajaks, suhelnud klientidega ega tagastanud probleemide ilmnedes kundele raha.
Ettevõtte juht Juhan Kuuskemaa tunnistas probleemi. "Paljuski oli tegemist meie ettevõttesisese infosuluga," sõnas ta. Ettevõtte juhtkond viibis tema sõnul probleemide tekkimisel puhkusel ning ei saanud kaebusi operatiivselt lahendama hakata.
Mida tasub sellest juhtumist õppida teistel kaupu vahendavatel ettevõtetel, loe pikemalt tänasest Äripäeva paberlehest.
Autor: Joosep Laik, Rivo Sarapik
Seotud lood
Augustis tarneaja pikenemise tõttu tarbijakaitseameti musta nimekirja sattunud IkeaExpress on nimekirjast eemaldatud ja ettevõtte normaalne töörütm on taastunud.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.