Augustis tarneaja pikenemise tõttu tarbijakaitseameti musta nimekirja sattunud IkeaExpress on nimekirjast eemaldatud ja ettevõtte normaalne töörütm on taastunud.
IkeaExpressi juhi Juhan Kuuskemaa sõnul on ettevõtte jaoks usaldusväärsuse taastamine esmatähtis. „Eesti tarbija pelgab online-kaubandust ega langeta ostuotsust kergekäeliselt. Ostukoha valikul on aga kõige olulisem otsustamiskriteerium just müüja või teenusepakkuja usaldusväärsus,“ selgitas Kuuskemaa.
IkeaExpress sattus tarbijakaitseameti tähelepanu alla augustis, kui mitmed tarned lubatust kauem viibisid. Kuuskemaa sõnul oli viivituste peapõhjuseks puhkusteperiood Soomes. „Lühidalt öeldes oli see meie viga. Eeldasime Eesti kogemusest lähtuvalt, et ka Soomes toimuvad kõik tööprotsessid puhkustest hoolimata sama ajaga. Paraku see nii ei olnud. Meie ei osanud seda ette näha, kliente õigeaegselt võimalikest viivitustest informeerida ja probleeme piisavalt selgitada. Nüüd on see aga seljataga ning meie ühe kogemuse võrra targemad ning seeläbi ka paremad,“ võttis Kuuskemaa õppetunni kokku.
IkeaExpress on internetipõhine IKEA toodete tellimiskeskkond, OÜ Iexpress ei ole IKEA ametlik esindaja Eestis, vaid pakub teenust sõltumatult.
Seotud lood
Soomest IKEA mööblit vahendav ettevõte sattus tarbijakaitseameti musta nimekirja. Ettevõtte juhi sõnul oli põhjuseks firmasisene kommunikatsioon.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.